آخرین اخبار

آغاز دومین دیدار دانش‌آموختگان دارالعلوم زاهدان

دومین دیدار دانش‌آموختگان دارالعلوم زاهدان، صبح امروز سه‌شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ (۱ جمادی‌الثانی ۱۴۳۵) با حضور جمع کثیری از دانش‌آموختگان در مسجد جامع مکی زاهدان، آغاز شد. به گزارش  مدرسه دارالقرآن سراوان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سنی‌آنلاین، دیدار دو روزه‌ی دانش‌آموختگان ۲۴ سال گذشته دارالعلوم زاهدان با اساتید و برخی علمای برجسته به میزبانی […]

اشتراک گذاری
۱۳ فروردین ۱۳۹۳
555 بازدید
کد مطلب : 1976

دومین دیدار دانش‌آموختگان دارالعلوم زاهدان، صبح امروز سه‌شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ (۱ جمادی‌الثانی ۱۴۳۵) با حضور جمع کثیری از دانش‌آموختگان در مسجد جامع مکی زاهدان، آغاز شد.

به گزارش  مدرسه دارالقرآن سراوان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سنی‌آنلاین، دیدار دو روزه‌ی دانش‌آموختگان ۲۴ سال گذشته دارالعلوم زاهدان با اساتید و برخی علمای برجسته به میزبانی این مرکز بزرگ علمی اهل‌سنت ایران صورت می‌گیرد.
در ابتدای این جلسه شیخ‌الحدیث مولانا عبدالرحمان محبی، ‌از اساتید برجسته حدیث دارالعلوم زاهدان، به ایراد سخن پرداخت و پس از ایشان حضرت شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید  ضمن عرض خیرمقدم خدمت تمام فضلای حاضر در جلسه،‌ از تمامی کسانی که رنج سفر را از راه‌های دور و نزدیک تحمل نموده و به دعوت دارالعلوم زاهدان لبیک گفته‌اند تشکر کرده و برای آنها دعای خیر نمود.
حضرت شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید طی سخنانی، دانش‌آموختگان دارالعلوم زاهدان را بر لزوم اهتمام به رسالت دینی و علمی‌شان و ادای این رسالت بزرگ و عظیم تاکید و توصیه فرمود.
گفتنی‌ست این دیدار روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۱۲-۱۳ فروردین/ ۱-۲ جمادی‌الثانی) برگزار خواهد شد که گزارش تکمیلی آن- إن شاءالله- متعاقبا منتشر می‌شود.

لازم به ذکر است اولین دیدار دانش‌آموختگان دارالعلوم زاهدان در سال ۱۳۸۲ برگزار شد.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *