آخرین اخبار

اتفاق عجیب در لحظه دفن شارون به همراه تصاویر

وقوع زلزله در هنگام قرار دادن جنازه شارون در قبر موجب وحشت شرکت کنندگان در مراسم تدفین شد. ببنید خداوند متعال چگونه عاقبت سمتکاران را به جهانیان نشان می دهد تا شاید دیگران عبرت بگیرند.جنازه آریل شارون، جنایتکاری که از ۱۴ سالگی به گروه “هاگانا” نیروی ویژه کشتار خانواده های فلسطینی برای بیرون راندن آنها […]

اشتراک گذاری
۲۵ دی ۱۳۹۲
844 بازدید
کد مطلب : 407
وقوع زلزله در هنگام قرار دادن جنازه شارون در قبر موجب وحشت شرکت کنندگان در مراسم تدفین شد. ببنید خداوند متعال چگونه عاقبت سمتکاران را به جهانیان نشان می دهد تا شاید دیگران عبرت بگیرند.جنازه آریل شارون، جنایتکاری که از ۱۴ سالگی به گروه “هاگانا” نیروی ویژه کشتار خانواده های فلسطینی برای بیرون راندن آنها ار منازلشان، پیوست و تا پایان عمر دست از ریختن خون ساکنان سرزمین فلسطین برنداشت، دیروز در ویلا و مزرعه شخصی اش در صحرای نگو دفن شد.

در لحظه قراردادن جنازه شارون درون قبر، تمام منطقه با صدای مهیبی شروع به لرزیدن کرد به طوری که مراحل دفن به علت وحشت حاضرین، برای دقایقی متوقف شد.

به گزارش شبکه خبر، پایگاه های زلزله نگاری جهان، وقوع زمین لرزه ای به قدرت سه و نیم ریشتر را ثبت کردند و نکته جالب آنکه، مرکز زلزله، منطقه دفن شارون گزارش شده است.
زلزله در دفن شارون
تعمیر قبر شارون بعد از زلزله
رسانه های منطقه بلافاصله این خبر را به عنوان حادثه ای عجیب و عبرت آموز گزارش کرده اند.
رسانه های رژیم صهیونیستی نیز وقوع زمین لرزه را در زمان دفن شارون گزارش کردند و جالب آنکه حتی کاربران یهودی ساکن در سرزمین های اشغالی نیز در کامنت ها و پیام هایی که برای این خبر گذاشته اند، نوشته اند که حتی زمین فلسطین نیز حاضر به پذیرفتن جسد این جنایتکار نبود و مقامات، به زور او را دفن کردند.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *