آخرین اخبار

انگلیس قوانین ضد اسلامی اش را تشدید می کند

قانون ممنوعیت ورود مسلمانان به مراکز فرهنگی یکی از بندهای تدابیر ضد اسلامی دولت انگلیس است. به گزارش «خبرگزاری فرانسه»، «جرارد باتن» یکی از نمایندگان پارلمان انگلیس به عنوان مجری طرح تصویب قانون ضد اسلامی عنوان کرد که براساس این قانون ورود مسلمانان به مراکز فرهنگی ممنوع است و هدف از اجرای این قانون جلوگیری […]

اشتراک گذاری
۲۲ بهمن ۱۳۹۲
512 بازدید
کد مطلب : 1078

قانون ممنوعیت ورود مسلمانان به مراکز فرهنگی یکی از بندهای تدابیر ضد اسلامی دولت انگلیس است. به گزارش «خبرگزاری فرانسه»، «جرارد باتن» یکی از نمایندگان پارلمان انگلیس به عنوان مجری طرح تصویب قانون ضد اسلامی عنوان کرد که براساس این قانون ورود مسلمانان به مراکز فرهنگی ممنوع است و هدف از اجرای این قانون جلوگیری از اعمال خشونت از سوی مسلمانان است.
در حالی که تروریستهای افراطی به نام اسلام اعمال خشونت آمیز را طراحی می کنند، دولت انگلیس با متهم کردن همه مسلمانان اینگونه مدعی شد که مسلمانان باید قوانین و ارزش های کتاب «قرآن » را بازنگری کنند.
جرارد باتن که ریاستی حزبی را عهده دار است که به اشاعه ترس نسبت به انواع پدیده ها در جامعه شهرت دارد، در مبارزه علنی با مسلمانان اظهار داشت: مسلمانان باید معانی و تفاسیر قرآن را بازخوانی کنند.
شمار زیادی از احزاب سیاسی انگلیس اخراج این سیاستمدار اسلام ستیز را خوستار شده اند.
صدیق خان، سیاستمدار حزب کارگر انگلیس با نقد وی اطمینان خاطر حاصل کرد: جرارد باتن نسبت به دین من و هزاران مسلمان دیگر انگلیس جاهل است.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *