آخرین اخبار

اوباما خطاب به امام مسجد مالزی: برایم دعا کنید

باراک اوباما رییس جمهوری ایالات متحده آمریکا که چند روز پیش در سفر دوره ای خود به شرق آسیا به مالزی رفته بود به امام مسجد کوالالامپور گفته برای وی دعا کند. به گزارش پایگاه خبری آن اسلام، امام شیخ اسماعیل محمد که طی ۵۰ سال گذشته برای دومین بار است که میزبان یک رییس […]

اشتراک گذاری
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
777 بازدید
کد مطلب : 2193

باراک اوباما رییس جمهوری ایالات متحده آمریکا که چند روز پیش در سفر دوره ای خود به شرق آسیا به مالزی رفته بود به امام مسجد کوالالامپور گفته برای وی دعا کند.

به گزارش پایگاه خبری آن اسلام، امام شیخ اسماعیل محمد که طی ۵۰ سال گذشته برای دومین بار است که میزبان یک رییس جمهور از آمریکاست. در این دیدار از باراک اوباما خواسته بود برای جلوگیری از حملات به مسلمانان و سرکوب آنها در نقاط مختلف جهان تلاش بیشتری کند که باراک اوباما در جواب گفته بود برایم دعا کنید.

امام محمد در گفت وگو با رسانه ها اعلام کرد من به رییس جمهور آمریکا که یکی از قدرت های جهانی است گفتم برای جلوگیری از سرکوب و حمله علیه مسلمانان در نقاط مختلف جهان کوشش نماید. وی همچنین از امام محمد امام مسجد ملی مالزی و همراهانش خواست برای وی دعا کنند تا بتواند جلوی بیدادگری و ظلم را در جهان بگیرد.

باراک اوباما در این دیدار به امام محمد گفته است هر صبح که از خواب برمی خیزم می خواهم تمام تلاش خود را انجام دهم تا جلوی هرگونه سرکوب و حمله علیه مسلمانان جهان را بگیرم و همچنین بتوانم جلوی آزار و اذیت مردم را در نقاط مختلف جهان بگیرم.

در این دیدار اوباما چندکلامی هم به زبان مالایی پاسخ امام محمد را داده و به او به همین زبان گفته انشاءالله .

امام محمد ۴۸ سال پیش و زمانی که ۲۲ ساله بوده با جانسون رییس جمهور وقت آمریکا نیز دیدار کرده بود.

حملات پهپادهای بدون سرنشین آمریکا و کشتار در پاکستان، یمن، افغانستان و سومالی از زمان ریاست جمهوری اوباما بیشتر از قبل شده است.

 

About Author

یک پاسخ به “اوباما خطاب به امام مسجد مالزی: برایم دعا کنید”

  1. ابراهیم گفت:

    خداوند ریشه منافقین رو از بین ببره

    آخه خود شما یه کم فکر کن : عمر که تا ۴۰ سالگی کافر مشرک حضرت محمد (ص) بوده پس چطور میشه که میاد و خودشو خلیفه مسلمین و پیامبر(ص) جا میزنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    بخدا قسم ظلم کنندگان به علی (ع) و غاصبین حق حضرت مخلد در آتش هستند انشاالله شما از نجات یافته گان باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *