آخرین اخبار

برنامه قبله نما ویژه اندروید

  جهت دقیق قبله را بر اساس نقطه جغرافیایی بیابید. پیدا کردن قبله را به گوشی‌تان بسپارید. اگر در جای جدیدی هستید و نمی‌دانید قبله کدام طرف است، برنامهٔ قبله‌نمای فارسی‌تل را اجرا کنید تا موقعیت جغرافیایی شما را به دست آورد، شمال و جنوب را بیابد، و به سادگی جهت قبله را به شما […]

اشتراک گذاری
۲۴ دی ۱۳۹۲
301331 بازدید
کد مطلب : 363

 

جهت دقیق قبله را بر اساس نقطه جغرافیایی بیابید.
پیدا کردن قبله را به گوشی‌تان بسپارید. اگر در جای جدیدی هستید و نمی‌دانید قبله کدام طرف است، برنامهٔ قبله‌نمای فارسی‌تل را اجرا کنید تا موقعیت جغرافیایی شما را به دست آورد، شمال و جنوب را بیابد، و به سادگی جهت قبله را به شما نمایش دهد. این فناوری‌ها و محاسبات پشت یک واسط کاربری ساده و چشم‌نواز پنهان می‌شوند، تا تنها چیزی که شما می‌بینید صفحه‌ای شبیه به قبله‌نماهای قدیمی و آشنا باشد.
قبله‌نما موقعیت جغرافیایی شما را با استفاده از ماهواره‌های موقعیت‌یاب GPS و سایر امکانات موقعیت‌یابی آندروید به دست می‌آورد، اما اگر در نزدیکی یکی از مراکز استان‌ها هستید، می‌توانید استفاده از GPS را غیرفعال کنید تا هم محاسبات سریع‌تر انجام شود و هم مصرف باتری اندکی کاهش یابد. نام شهر خود را از فهرست انتخاب کنید تا جهت قبله را به سرعت بیابید. قبول باشد!

دانلود فایل

About Author

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *