آخرین اخبار

ترتیل کل قرآن کریم با صدای قاری ضیاءالرحمن صحت

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته در خدمت شما هستیم با پستی جدید و البته ویژه از سنت دانلود.امروز برای شما یکی از برترین پست های سنت دانلود را با عنوان “ترتیل کل قرآن کریم با صدای قاری ضیاءالرحمن صحت” ارائه میکنیم. این مصحف مرتل با صدای زیبای استاد قاری ضیاءالرحمن صحت ، از […]

اشتراک گذاری
۲۳ شهریور ۱۳۹۴
311888 بازدید
کد مطلب : 3904

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

در خدمت شما هستیم با پستی جدید و البته ویژه از سنت دانلود.امروز برای شما یکی از برترین پست های سنت دانلود را با عنوان “ترتیل کل قرآن کریم با صدای قاری ضیاءالرحمن صحت” ارائه میکنیم.

این مصحف مرتل با صدای زیبای استاد قاری ضیاءالرحمن صحت ، از برترین قاریان و منشدان اهلسنت ایران، تلاوت شده و به دلیل نایاب بودن این مصحف از برترین پست های سنت دانلود محسوب میشود.

همه شما کم و بیش با استاد صحت و صدای زیبای ایشان آشنایی دارید و شاید بخواهید کل قرآن کریم را با صدای این قاری اهلسنت استماع نمایید. ما این درخواست شما را برآورده می کنیم.

هم اکنون ترتیل کل قرآن کریم را با صدای جذاب و زیبای قاری ضیاءالرحمن صحت از سایت سنت دانلود دریافت نموده و مارا در دعای خیر خود شریک بگردانید.

قابل ذکر است این مصحف مرتل در سال ۱۳۸۵ یعنی حدود ۹ سال پیش تلاوت شده است و به دلیل نایاب بودن نتوانستیم زودتر از این خدمت شما ارائه نماییم.

 

توجه:  حجم کل این مصحف حدود ۶۰۰ مگابایت می باشد که برای تسهیل در دانلود ما آنرا در ۶ فایل فشرده زیپ قرار دادیم.


لینک دانلود

*پارت ۱

 

*پارت ۲

 

*پارت ۳

 

*پارت ۴

 

*پارت ۵

 

*پارت ۶

 

منبع: سنت دانلود – بزرگترین مرکز دانلود اهلسنت

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *