آخرین اخبار

تعطیلی مدارس بلوچستان بخاطر شدت بارندگی

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به استمرار بارندگی ها شیفت صبح و عصر مدارس شهری و روستایی شهرستانهای چابهار، سرباز و کنارک امروز چهارشنبه تعطیل اعلام شد. به گزارش تبیین نیوز، غلامرضا اربابی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به استمرار بارندگی ها و […]

اشتراک گذاری
۰۶ بهمن ۱۳۹۵
777 بازدید
کد مطلب : 4716

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به استمرار بارندگی ها شیفت صبح و عصر مدارس شهری و روستایی شهرستانهای چابهار، سرباز و کنارک امروز چهارشنبه تعطیل اعلام شد.

به گزارش تبیین نیوز، غلامرضا اربابی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به استمرار بارندگی ها و آبگرفتگی معابر و احتمال بروز حوادث، برای سومین روز مدارس ابتدایی شهری و روستایی و متوسطه دوره اول و دوم برخی شهرستان های جنوب استان امروز تعطیل اعلام شد.

وی تصریح کرد: بارندگی های شدید چند روز گذشته سبب بسته شدن راههای روستایی، آبگرفتگی معابر، سیلاب و تعطیلی مدارس در جنوب استان شده است.
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بیشترین بارندگی های چند روز اخیر استان با ۱۳۸ و نیم میلی متر در بنت شهرستان نیکشهر واقع در جنوب استان ثبت شد.
رضا آزادمنش با بیان اینکه از ۳۰ دی تاکنون بارش های خوبی در استان گزارش شده است اظهار داشت: شهر نیکشهر با ۱۱۲٫۳ میلی متر، کنارک ۱۱۷ میلی متر، دلگان ۱۱۴٫۵ میلی متر، چاهان نیکشهر ۱۲۱ میلی متر، کارواندر خاش ۷۶٫۵ میلی متر، زرآباد کنارک ۸۰٫۵ میلی متر، لورکمب چابهار ۹۰ میلی متر و ناصر آباد سراوان ۳۵٫۵ میلی متر از جمله مناطق استان با بیشترین بارندگی ها در این مدت بودند.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *