آخرین اخبار

جاسوسی از مسلمانان برای پلیس نیوورک رسما مجاز شد

دادگاه فدرال ایالات متحده آمریکا به دادخواست مسلمانان فعال علیه اداره پلیس نیویورک (NYPD ) پاسخ رد داد و اعلام کرد که عملیات مخفی افسران پلیس به قصد تفحص از مساجد شهر و نظارت بر بازدید کنندگان مساجد و حتی جاسوسی با قانون اساسی هیچ مغایرتی ندارد .   به گزارش صدای روسیه از  “آسوشیتد […]

اشتراک گذاری
۰۴ اسفند ۱۳۹۲
472 بازدید
کد مطلب : 1362

دادگاه فدرال ایالات متحده آمریکا به دادخواست مسلمانان فعال علیه اداره پلیس نیویورک (NYPD ) پاسخ رد داد و اعلام کرد که عملیات مخفی افسران پلیس به قصد تفحص از مساجد شهر و نظارت بر بازدید کنندگان مساجد و حتی جاسوسی با قانون اساسی هیچ مغایرتی ندارد .

 

به گزارش صدای روسیه از  “آسوشیتد پرس”، قاضی ویلیام مارتینی که توسط جورج بوش، رئیس جمهور سابق به این مقام منصوب شد، با صدور حکم ۱۰ صفحه به دادخواست یک گروه فعالان محلی مسلمان و دو سازمان مسلمان، دو مجموعه کارگری مسلمانان و انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه راتگرز علیه پلیس نیوورک پاسخ  رد داد.

 

دادخواست در ماه ژوئن ۲۰۱۲ به دادگاه تحویل شد. به گفته مسلمانان، کارمندان NYPD عملیات مخفی را انجام می دادند و از اعضای جامعه مسلمان محلی جاسوسی می کردند. شاکیان بر این باورند که این کار مأمورین پلیس اول طرح اصلاحی قانون اساسی ایالات متحده را نقض می کند چرا که اهداف جاسوسی فقط بر اساس مذهب شان انتخاب شده بودند .

 

به ادعای حکم قاضی مارتینی، برنامه جاسوسی راه اندازی شده توسط اداره پلیس نیویورک، هیچ آسیبی مستقیما به مدعیان نرسانده و حق قانونی برای آزادی مذهب را نقض نکرده است! .

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *