آخرین اخبار

دشمنان اسلام از وحدت بین مسلمانان واهمه دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مدرسه دارالقرآن سراوان به نقل از “ایسنا”، ممدوحی: دشمنان اسلام از وحدت بین مسلمانان واهمه دارند. نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان گفت: شیعه و سنی تنها در کنار هم می توانند توطئه های دشمنان را خنثی کنند. آیت اله ممدوحی به مناسبت هفته وحدت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری […]

اشتراک گذاری
۲۸ دی ۱۳۹۲
730 بازدید
کد مطلب : 516

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مدرسه دارالقرآن سراوان به نقل از “ایسنا”،

ممدوحی: دشمنان اسلام از وحدت بین مسلمانان واهمه دارند.

00-116.jpg

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان گفت: شیعه و سنی تنها در کنار هم می توانند توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

آیت اله ممدوحی به مناسبت هفته وحدت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه، با تاکید بر اهیمت و جایگاه اتحاد بین مسلمانان، اظهار کرد: نهادینه کردن وحدت به عنوان یک حقیقت واقعی در بین مسلمانان از اهمیت زیادی برخوردار است؛ لذا محدود کردن آن به یک روز و یک هفته کار درستی نیست.

وی افزود: جامعه اسلامی در صورتی موفق خواهد شد که هر روز آن روز وحدت باشد و محدود شدن وحدت تنها به یک هفته سودمند نیست.

وی با تاکید بر کمرنگ بودن وحدت در بین مسلمانان جهان، از این مسئله به عنوان یک نقیصه یاد کرد که اسلام را در خطر قرار می‌دهد.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در عین حال از پررنگ بودن وحدت بین جامعه اهل سنت و تشیع کشورمان سخن گفت و خاطرنشان کرد: مسلمانان در لوای این وحدت خواهند توانست اسلام را به آرمان های واقعی آن نزدیک کنند.

وی گفت: دشمنان اسلام از وحدت بین مسلمانان واهمه دارند؛ لذا می‌کوشند از طرق مختلف و با طراحی برنامه‌های مختلف وحدت بین مسلمانان را خدشه‌دار کنند و از این طریق به اهداف شوم خود دست یابند.

وی اظهار کرد: در لوای وحدت و اتحاد، عزت و سربلندی بدست می آید و جامعه اسلامی از برکات آن برخوردار می شود.

وی با تاکید بر این‌که «شیعه و سنی در کنار هم و با اتحاد و برادری می‌توانند دشمن را شناخته و توطئه‌هایش را خنثی کنند» گفت: مسلمانان برای رسیدن به این مهم باید اختلافات را کنار بگذارند.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *