آخرین اخبار

دیدار سراسری دانشجویان اهل‌سنت با علما و اندیشمندان

دیدار سراسری دانشجویان اهل‌سنت کشور با علما و اندیشمندان، ۲۱ و ۲۲ اسفندماه ۱۳۹۲، با عنوان “دانشجوی مسلمان؛ هویت، آرمان و رسالت” در محل مسجد جامع مکی زاهدان برگزار خواهد شد. به گزارش سنی آنلاین به نقل از پایگاه رسمی دانشجویان اهل‌سنت ایران، دیدار سراسری دانشجویان اهل‌سنت کشور با علما و اندیشمندان، با عنوان “دانشجوی […]

اشتراک گذاری
۰۷ اسفند ۱۳۹۲
515 بازدید
کد مطلب : 1462

دیدار سراسری دانشجویان اهل‌سنت کشور با علما و اندیشمندان، ۲۱ و ۲۲ اسفندماه ۱۳۹۲، با عنوان “دانشجوی مسلمان؛ هویت، آرمان و رسالت” در محل مسجد جامع مکی زاهدان برگزار خواهد شد. به گزارش سنی آنلاین به نقل از پایگاه رسمی دانشجویان اهل‌سنت ایران، دیدار سراسری دانشجویان اهل‌سنت کشور با علما و اندیشمندان، با عنوان “دانشجوی مسلمان؛ هویت، آرمان و رسالت” از بعد از ظهر روز چهارشنبه تا اقامه نماز عشا پنجشنبه (۲۱ و ۲۲ اسفندماه ۱۳۹۲) در محل مسجد جامع مکی زاهدان برگزار خواهد شد.
در این دیدار که سالانه در راستای وحدت و ارتباط بین حوزه و دانشگاه صورت می‌گیرد، علما و اساتید حوزه و دانشگاه پیرامون موضوعات اصلاحی و تربیتی به ایراد سخن پرداخته و همچنین تعدادی از دانشجویان و طلاب نیز مقالاتی علمی- تحقیقی ارائه می‌دهند.
در حاشیه این دیدار بخش‏های دیگری بر تاثیر و افادیت جلسه می‎افزایند، از آن‎جمله: نمایشگاه کتاب با تخفیف ۴۰%، نمایشگاه مطبوعات و معرفی شخصیت‎ها، بخش بارگذاری شامل مطالب و کلیپ‎های مفید دینی و علمی، جلسات پرسش و پاسخ در موضوعات مختلف، ملاقات‎های دانشجویان مناطق مختلف با علما، شب شعر و مشاعره بین دانشجویان و طلاب و …
به گفته حضرت شیخ‎الاسلام مولانا عبدالحمید (مدظله العالی): این حضور معنوی حاکی از بینش و درک بسیار خوب جوانان ما است که در خود این نیاز را می‎بینند تا با حضور در مجلس علما و اندیشمندان دینی و فضای معنوی مسجد و حوزه، روح تشنه خود را سیراب کنند و با ایمانی راستین و هدفی والا به کسب علم و دانش بپردازند.

گفتنی‌ست همه‌ساله دانشجویان اهل‌سنت دانشگاه‌های سراسر کشور، از استان‌های مختلف به منظور دیدار با علما و اندیشمندان اهل‌سنت در شهرستان زاهدان گرد هم می‌آیند.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *