آخرین اخبار

رئیس‌جمهور در واکنش به اغتشاشات اخیر گفت

رئیس‌جمهور در واکنش به اغتشاشات اخیر گفت: ملت ما یک اقلیت و گروه کوچک را که شعار خلاف قانون و خواست مردم بدهند و به مقدسات و ارزش‌های انقلاب توهین و تخریب اموال عمومی بکنند ، به خوبی جمع می‌کند. به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم،‌حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور امروز دوشنبه در جلسه‌ای با روسای کمیسیون […]

اشتراک گذاری
۱۱ دی ۱۳۹۶
1168 بازدید
کد مطلب : 5048

رئیس‌جمهور در واکنش به اغتشاشات اخیر گفت: ملت ما یک اقلیت و گروه کوچک را که شعار خلاف قانون و خواست مردم بدهند و به مقدسات و ارزش‌های انقلاب توهین و تخریب اموال عمومی بکنند ، به خوبی جمع می‌کند.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم،‌حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور امروز دوشنبه در جلسه‌ای با روسای کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی، ضمن بیان ضرورت تداوم جلسات مشترک با روسای کمیسیون های مجلس و اهمیت این نشست ها در هماهنگی نزدیکتر میان دولت و مجلس ، به موضوع حوادث چند روز گذشته در کشور اشاره کرد و گفت: طی چند ماه گذشته ما یک انتخابات بسیار شکوهمند و شاید رقابتی‌ترین انتخابات را بعد از پیروزی انقلاب اسلامی داشتیم.

وی افزود: حضور و مشارکت گسترده مردم در سراسر کشور در این انتخابات که حتی با  یک مسأله امنیتی و یا نزاع و برخوردی میان مردم مواجه نبود، بسیار چشمگیر بود و گروههای حاضر در جامعه هر کدام نظر خودشان را می‌گفتند. این روند و برگزاری یک انتخابات عظیم و پرشکوه و با حضور گسترده مردم ،  پیروزی بزرگی برای ملت و انقلاب و کشور بعد از حدود ۳۹ سال بود.

رئیس‌جمهور با بیان برخی توطئه ها که در ذهن بعضی دشمنان بویژه در مساله  بروز اختلاف میان نیروها وجود داشت ، گفت: بعد از انتخابات، یک انتظارات و هوس‌هایی یا یک تفکراتی در ذهن دشمنان ما بود که شرایط اینگونه و یا آنگونه خواهد شد و اختلاف ایجاد می شود اما شما دیدید یک مراسم بسیار خوب و شکوهمند برای تنفیذ و مراسم بسیار شکوهمند و بی سابقه نیز برای تحلیف شکل گرفت که در آن هیات هایی از ۱۱۰ کشور جهان شرکت داشتند که در برخی از این هیات  ها سه تا ۴ وزیر نیز حضور داشتند.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *