آخرین اخبار

شهادت چند کودک دیگر در دومین روز عید فطر اهالی غزه

شهادت چند کودک دیگر در دومین روز عید فطر اهالی غزه با ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه، امروز هم شماری از مردم این منطقه از جمله چند زن و کودک به شهادت رسیدند. “اشرف القدره” سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که ۱۴ فلسطینی از جمله ۴ کودک و ۷ زن در حمله دیشب […]

اشتراک گذاری
۰۷ مرداد ۱۳۹۳
550 بازدید
کد مطلب : 2727

شهادت چند کودک دیگر در دومین روز عید فطر اهالی غزه
با ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه، امروز هم شماری از مردم این منطقه از جمله چند زن و کودک به شهادت رسیدند.
“اشرف القدره” سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که ۱۴ فلسطینی از جمله ۴ کودک و ۷ زن در حمله دیشب ارتش رژیم صهیونیستی به ساختمان های مسکونی غزه شهید شدند.
۴ فلسطینی صبح هم سه شنبه در حمله هوایی به خانه ای در اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه شهید شدند.
“اشرف القدره” همچنین از مجروح شدن ۱۰ فلسطینی در حمله توپخانه ای رژیم صهیونیستی به اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه خبر داد.
شمار شهدای فلسطینی از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به غزه به هزار و ۱۰۸ تن افزایش یافت. در این حملات همچنین بیش از ۶۵۰۰ نفر مجروح شده اند.
سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین به خبرگزاری فرانسه گفت: در حمله تانک های رژیم صهیونیستی به خانه ای در اردوگاه البریج ۶ نفر از جمله ۳ کودک و ۲ زن شهید و ۱۵ نفر دیگر زخمی شدند.
گفتنی است پیش از این اشرف القدره از شهادت ۷ فلسطینی دیگر از جمله یک کودک و ۵ زن در حمله جنگنده های اسراییلی به منزل خاندان ابو زید در رفح خبر داده بود. در این حمله ۲۰ تن مجروح شدند.
ارتش رژیم صهیونیستی با حملات توپخانه ای به غزه بویژه دو منطقه الزیتون و الشجاعیه در شرق شهر غزه و “تل الهوی” در غرب این شهر را به طور گسترده هدف قرار می دهد.
به گفته شاهدان جنگنده های رژیم صهیونیستی در ساعات اولیه بامداد امروز چند ساختمان مسکونی را در مناطق الزیتون، تل الهوی و اردوگاه های النصیرات و البریج هدف قرار دادند.
با توجه به هدف قرار گرفتن منازل شهروندان در حملات رژیم صهیونیستی، شمار قابل توجهی از قربانیان این حملات، زن، کودک و از افراد سالخورده هستند.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *