آخرین اخبار

مجید نواز از انتشارکاریکاتورهای موهن پیامبر اسلام دفاع کرد

به گزارش مدرسه دارالقرآن سراوان بنقل از:شفقنا – وب سایت اینترنتی روزنامه گاردین در خبری اعلام کرد مجید نواز – از کاندیداهای لیبرال دمکرات که در پی راه یابی به مجلس انگلیس نیز هست – ضمن اعلام انتشار کاریکاتورهای اهانت آمیز پیامبر اسلام و نیز حضرت عیسی مسیح از کار خود دفاع کرد و آن […]

اشتراک گذاری
۱۰ بهمن ۱۳۹۲
671 بازدید
کد مطلب : 811

به گزارش مدرسه دارالقرآن سراوان بنقل از:شفقنا – وب سایت اینترنتی روزنامه گاردین در خبری اعلام کرد مجید نواز – از کاندیداهای لیبرال دمکرات که در پی راه یابی به مجلس انگلیس نیز هست – ضمن اعلام انتشار کاریکاتورهای اهانت آمیز پیامبر اسلام و نیز حضرت عیسی مسیح از کار خود دفاع کرد و آن را در راستای آزادی بیان اعلام کرد . نواز گفته است دوست داشته در آزادی کامل و بدون ترس از متهم شدن به توهین به مقدسات مسلمانان و مسیحیان این کارتونها را منتشر کند . وی تاکیدکرده که با پیام های تهدید آمیز و همچنین تهدید به مرگ نیز مواجه شده و به او گفته شده که وی را سر جایش خواهند نشاند .
گاردین افزود مجید نواز که هم اکنون در پی کاندیداتوری مجلس از« هامپستید» و «کیلبورن» است گفته است: این تصاویر را در صفحه توییتر خود آورده است و اصلاً هم فکر نکرده این تصاویر به مذهب وی آسیب وارد می کند . وی اظهار امیدواری کرده است انتشار این تصاویر اهانت آمیز بتواند تحمل مسلمانان را در دیدن چیزها و تصاویری که دوست ندارند ، بالا ببرد . وی گفته است این کار را کرده تا نشان دهد بدون ترس به مسائل جنجالی نگاه می کند .
گفتنی است مجید نواز – پاکستانی تبعه انگلیس -یکی از اعضای افراطی حزب التحریر در مصر بوده و درسال ۲۰۰۱ نیز بازداشت شده بود . وی که هم اکنون در چرخشی آشکار از حامیان آزادی بیان شده است قصددارد به مجلس انگلیس راه یابد و با انتشار تصاویر موهن پیامبران الهی در راستای جلب رضایت انگلیسی ها  شود . وی هم اکنون ریاست بنیاد ضد افراط گرایی اسلامی موسوم به کوئیلیام را برعهده دارد .

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *