آخرین اخبار

محکومیت نویسنده فرانسوی به اتهام تشویق به افزایش دشمنی علیه مسلمانان

« رونو کامو» نویسنده فرانسوی به جرم تشویق به دشمنی و خشونت علیه مسلمانان در سال ۲۰۱۰، دیروز از سوی دادگاه عمومی پاریس به پرداخت ۴۰۰۰ یورو محکوم گردید. بر اساس گزارش پایگاه میدل ایست آنلاین، همچنین به دنبال شکایت جنبش مبارزه با نژادپرستی و گسترش دوستی میان ملل علیه وی که نظریه ای با […]

اشتراک گذاری
۲۳ فروردین ۱۳۹۳
593 بازدید
کد مطلب : 2076

« رونو کامو» نویسنده فرانسوی به جرم تشویق به دشمنی و خشونت علیه مسلمانان در سال ۲۰۱۰، دیروز از سوی دادگاه عمومی پاریس به پرداخت ۴۰۰۰ یورو محکوم گردید.

بر اساس گزارش پایگاه میدل ایست آنلاین، همچنین به دنبال شکایت جنبش مبارزه با نژادپرستی و گسترش دوستی میان ملل علیه وی که نظریه ای با عنوان « جا به جایی بزرگ» داده بود، به پرداخت ۵۰۰ یورو به نقع جنبش مذکور محکوم شد.

شعبه ۱۷ دادگاه پاریس ، سخنان رونو که تصویری از خشن از مسلمانان به همگان معرفی می کند را محکوم نمود، وی مسلمانان را  گروهی نظامی و مسلح  و جنگجو معرفی کرد که در صدد هستند زندگی شهروندان اصلی را ناممکن سازند و آنان را وادار به فرار از کشورشان نمایند و هدف اصلی شان از بین بردن ملت فرانسه و تمدن ان و جایگزین کردن اسلام است.

کامو با بیان این که تنها دیدگاه های سیاسی خود را گفته است؛ از خود دفاع نمود.

مطالب اسلام ستیزانه وی در فرانسه معروف است و بارها در فعالیت های تشویق کننده به افزایش خشونت علیه مسلمانان شرکت نموده بود .

وی اقلیت مسلمان را دلیل اصلی عدم پیشرفت در تمام زمینه ها در فرانسه معرفی کرده و بارها خواهان بازگرداندن مهاجران به کشورهای اصلی شان شده بود.

منبع: میدل ایست آنلاین

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *