آخرین اخبار

نخست وزیر مراکش: ملت فلسطین در حال دفاع از کل امت اسلام است

نخست وزیر مراکش تاکید کرد که ملت فلسطین برای دفاع از مسجدالاقصی که جزو مقدسات تمامی مسلمانان است، به مبارزه با دشمن صهیونیستی برخواسته است. وی نسبت به موضع کم رنگ و ضعیف کشورهای اسلامی و عربی در قبال تجاوزات علیه مسجدالاقصی ابراز تاسف کرد و گفت که آن ها ملت فلسطین و مقدسات آن […]

اشتراک گذاری
۰۲ آبان ۱۳۹۴
404 بازدید
کد مطلب : 4010

نخست وزیر مراکش تاکید کرد که ملت فلسطین برای دفاع از مسجدالاقصی که جزو مقدسات تمامی مسلمانان است، به مبارزه با دشمن صهیونیستی برخواسته است. وی نسبت به موضع کم رنگ و ضعیف کشورهای اسلامی و عربی در قبال تجاوزات علیه مسجدالاقصی ابراز تاسف کرد و گفت که آن ها ملت فلسطین و مقدسات آن را به حال خود رها کرده اند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع مراکشی، عبد الاله بکیران امروز چهارشنبه در اظهاراتی مطبوعاتی از جهانیان خواست در راستای تحقق حقوق مشروع و عادلانه ملت فلسطین گام بردارند.
بن کران تاکید کرد که جامعه بین الملل باید بداند تا زمانی که حقوق ملت فلسطین محقق نشده است، نمی توان راه حلی برای منازعه فلسطین یافت و حل نشدن این مشکل موجب ایجاد ناامنی و هرج و مرج در سراسر منطقه خواهد شد و هیچ قدرتی قادر به کنترل آن نخواهد بود.
لازم به ذکر است که از آغاز انتفاضه قدس دانشگاه ها و شهرهای مختلف مراکش صحنه برگزاری تظاهرات های گسترده در حمایت از ملت و انتفاضه فلسطین بوده است و در همین راستا، قرار است روز یکشنبه آینده تظاهراتی گسترده در منطقه دار البیضا با مشارکت تمامی احزاب و جریان های سیاسی مراکشی از جمله حزب توسعه و عدالت ( حزب حاکم مراکش) و نهادهای مدنی مراکشی برگزار شود.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *