آخرین اخبار

نیازی به سپاس‌گزاری نیست؛ دعای خیر مردم کافیست

شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید با اشاره به انبوه پیام‌های تشکر از ایشان به‌خاطر ایفای نقش در آزادی مرزبانان ربوده‌شده کشور، از اقشار مختلف جامعه تقدیر به عمل آوردند. امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار «سنی‌آنلاین» ابراز داشتند: تلاش برای آزادی مرزبانان عزیز وظیفه ملی و شرعی بنده بوده و در این خصوص نیازی به تشکر […]

اشتراک گذاری
۲۱ فروردین ۱۳۹۳
559 بازدید
کد مطلب : 2035

شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید با اشاره به انبوه پیام‌های تشکر از ایشان به‌خاطر ایفای نقش در آزادی مرزبانان ربوده‌شده کشور، از اقشار مختلف جامعه تقدیر به عمل آوردند.

امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار «سنی‌آنلاین» ابراز داشتند: تلاش برای آزادی مرزبانان عزیز وظیفه ملی و شرعی بنده بوده و در این خصوص نیازی به تشکر و سپاس‌گزاری کسی نیست. در هرصورت از پیام‌های تشکر مردم قدردان ممنونم و تنها درخواستم دعای خیر برای همه است.
مولانا عبدالحمید در بخشی از گفت‌وگوی خود تاکید کرد: پاسخ دادن به همه عزیزانی که پیام تقدیر و تشکر ارسال داشته‌اند و به طرق مختلف ابراز ارادت کرده‌اند مقدور نیست؛ لذا بنده از همین طریق متقابلا از ملت فهیم و هوشیار ایران، تمام اقشار جامعه و خصوصا از مسئولانی که در روند آزادسازی مرزبانان ما را پشتیبانی کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم.
مدیر دارالعلوم زاهدان ضمن تاکید بر نداشتن هیچ چشم‌داشتی از این اقدام، اظهار داشتند: بدون شک آزادی مرزبانان با پادرمیانی مردمی ممکن شد و این قبیل اقدامات از روی احساس وظیفه شرعی و ملی صورت می‌گیرند. بنده و دیگر عزیزان از ابتدا هیچ انتظاری جز احساس وظیفه شرعی و ملی نداشته‏ایم. ما پیش از این هم در حد توان خود اقدامات مشابهی انجام دادیم و بحمدلله موفقیت‌هایی نیز حاصل کردیم، گرچه مطرح نشده است. در آینده هم اگر نیاز باشد، از هر نوع کوششی به‌خاطر مردم و کشور دریغ نخواهیم کرد.
ایشان ضمن انتقاد از موج حملات برخی رسانه‌ها و بی‌انصافی محافل افراطی نسبت به علمای اهل‌سنت به‌علت ایفای نقش در آزادی مرزبانان، و گلایه از عدم واکنش مسئولان نسبت به اتهامات و افتراءات، تاکید کردند: شایسته بود مسئولان ارشد دولتی در پیام‌های تبریک خود یادی از پادرمیانی مردمی می‏کردند تا پاسخ تندروها را با تشکر از جامعه مدنی و فعالان مردمی بدهند.
شایان ذکر است مرزبانان ربوده‌شده کشورمان پس از تلاش‌های مستمر مولانا عبدالحمید و همراهی مسئولان و جامعه مدنی، جمعه ۱۵ فروردین از دست ربایندگان آزاد شده و تحویل هیئت اعزامی امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان شدند. مرزبانان ظهر یکشنبه ۱۷ فروردین در نقطه صفر مرزی مورد استقبال معتمدین و مسئولین محلی قرار گرفته و به شهر زاهدان منتقل شدند.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *