آخرین اخبار

هشدار شورای اسلامی ـ مسیحی نسبت به کاهش صدای اذان در مساجد قدس

به گزارش مدرسه دارالقرآن سراوان، به نقل از ایکنا، شورای اسلامی ـ مسیحی دفاع از مقدسات قدس شریف در این بیانیه ضمن محکوم کردن اقدامات موهن شهرک‌نشینان و ورود آنان به محوطه مسجدالاقصی، تصریح کرد: هر روز، شهر قدس شاهد اقدامات موهن جدیدی است و توطئه جدید رژیم اشغال‌گر برای کاهش صدای اذان مساجد، یکی […]

اشتراک گذاری
۱۵ اسفند ۱۳۹۲
422 بازدید
کد مطلب : 1679

به گزارش مدرسه دارالقرآن سراوان، به نقل از ایکنا، شورای اسلامی ـ مسیحی دفاع از مقدسات قدس شریف در این بیانیه ضمن محکوم کردن اقدامات موهن شهرک‌نشینان و ورود آنان به محوطه مسجدالاقصی، تصریح کرد: هر روز، شهر قدس شاهد اقدامات موهن جدیدی است و توطئه جدید رژیم اشغال‌گر برای کاهش صدای اذان مساجد، یکی از آخرین ترفندهای این رژیم برای منزوی کردن مسلمانان و یهودی‌سازی قدس است.

در ادامه این بیانیه می‌خوانیم: کاهش صدای اذان از مساجد نقض آشکار حقوق بین‌الملل و آزادی ادیان است و رژیم صهیونیستی به‌عنوان اشغال‌گر سرزمین فلسطین، مسئولیت حفاظت از اماکن عبادی را بر عهده دارد و شورای اسلامی ـ مسیحی، این رژیم را مسئول عواقب چنین اقداماتی می‌داند.

این بیانیه تأکید می‌کند: ادامه سلطه‌گری‌های رژیم اسرائیل بر اماکن اسلامی و مسیحی قدس شریف خلاف همه قوانین حقوق بشر است و رژیم صهیونیستی با چنین اقداماتی قصد دارد تا هویت اسلامی قدس شریف را تغییر دهد و آن را به شهر بین‌المللی یهودیان تبدیل کند.

شورای اسلامی ـ مسیحی قدس شریف در پایان عنوان کرده است که در صورت یهودی‌سازی قدس شریف، نه تنها مسلمانان بلکه پیروان دیگر ادیان نیز اجازه زندگی در این شهر را خواهند داشت چراکه رژیم اشغال‌گر با این اقدامات قصد دارد تا قدس را فقط به یهودیان اختصاص دهد.

بنابر گزارش‌های رسیده، مسئولان شهرداری رژیم صهیونیستی در قدس درصدد هستند که طرح کاهش صدای اذان در مساجد را در ماه‌های آینده به بهانه ایجاد سرو صدا و آزار ساکنان شهر به اجرا بگذارند.

مسئولان شهرداری قدس اشغالی دراین طرح، به کم‌کردن صدای بلندگوهایی که اذان از آن پخش می‌شود، اقدام می‌کنند و در صورتی که اذان با صدای بلند از مساجد قدس پخش شود، نام این مساجد در «لیست سیاه» قرار خواهد گرفت.

مسئولان رژیم صهیونیستی بارها از پخش اذان از مساجد فلسطین ممانعت به عمل آورده‌اند.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *