آخرین اخبار

همایش تجلیل از حافظان قرآن و مراسم عروسی اسلامی ۳۱ زوج در سوران + تصاویر

  همایش تجلیل از حافظان قرآن کریم و مراسم عروسی اسلامی ۳۱ زوج جوان، شامگاه جمعه (۸ شهریور ۱۳۹۸) در مرکز علوم قرآنی سوران- از توابع شهرستان سراوان- برگزار شد. به گزارش دارالقرآن دات آی آر به نقل از سنی‌آنلاین، در این مراسم معنوی و باشکوه که به همت مرکز علوم قرآنی سوران و با […]

اشتراک گذاری
۰۱ مهر ۱۳۹۸
4743 بازدید
کد مطلب : 5249

 

همایش تجلیل از حافظان قرآن کریم و مراسم عروسی اسلامی ۳۱ زوج جوان، شامگاه جمعه (۸ شهریور ۱۳۹۸) در مرکز علوم قرآنی سوران- از توابع شهرستان سراوان- برگزار شد.

به گزارش دارالقرآن دات آی آر به نقل از سنی‌آنلاین، در این مراسم معنوی و باشکوه که به همت مرکز علوم قرآنی سوران و با همکاری مؤسسه فرهنگی فاروق برگزار شد، از ۷۰ حافظ قرآن مجید با اعطای لوح یابود تجلیل شد.
در این مراسم همچنین ۳۱ زوج جوان در اقدامی زیبا مراسم عروسی خودشان را به‌صورت کاملا اسلامی و به‌دور از هزینه‌های گزاف و با حضور عموم مردم و علمای برجسته‌ای که از استان‌های سیستان‌وبلوچستان و خراسان حضور یافته بودند، برگزار کردند.

سخنرانی شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید، مولانا عبدالعلی خیرشاهی (از علما و سخنوران برجستۀ اهل‌سنت در استان خراسان)، مولانا بهزاد فقهی (از علما و سخنوران برجستۀ اهل‌سنت در استان خراسان)، مولانا عبدالحکیم سیدزاده (استاد حدیث عین‌العلوم گشت سراوان) از مهمترین برنامه‌های این مراسم دینی و معنوی بود.
در این مراسم همچنین قاری عبدالباسط توتازهی (مدیر مدرسه دینی تجویدالقرآن زاهدان)، گروه سرود هنری-‌فرهنگی “ندای همدلان” با مدیریت شمس‌الدین سرودی و گروه سرود “موسسۀ فرهنگی فاروق” با مدیریت حافظ محمدعمر خمّر به اجرای برنامه پرداختند.

اعطای جوایز و لوح یابود به حافظان قرآن مجید مرکز علوم قرآنی سوران و دعای شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید پایان‌بخش این مراسم بود.

 

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *