آخرین اخبار

واکنش توییتری شیخ الاسلام مفتی محمدتقی عثمانی به اوضاع مسلمانان کشمیر

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دارالقرآن دات آی آر ، شیخ الاسلام مفتی محمدتقی عثمانی ، رئیس دانشگاه اسلامی دارالعلوم کراچی و از رهبران مذهبی مردم پاکستان در واکنش به اوضاع مسلمانان کشمیر پاکستان در توییتر واکنش نشان داد. تویت اول؛ در واکنش به‌اعطای بالاترین نشان دولتی ازسوی محمدبن زاید، ولیعهد ابوظبی، به نارندرا […]

اشتراک گذاری
۰۱ مهر ۱۳۹۸
4984 بازدید
کد مطلب : 5246

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دارالقرآن دات آی آر ، شیخ الاسلام مفتی محمدتقی عثمانی ، رئیس دانشگاه اسلامی دارالعلوم کراچی و از رهبران مذهبی مردم پاکستان در واکنش به اوضاع مسلمانان کشمیر پاکستان در توییتر واکنش نشان داد.

تویت اول؛
در واکنش به‌اعطای بالاترین نشان دولتی ازسوی محمدبن زاید، ولیعهد ابوظبی، به نارندرا مودی، نخست‌وزیر ظالم و غاصب هند
دریغ و درد!
بالاترین نشان دولتی از سوی ولی‌عهد یک کشور عربی مسلمان، در حالی به بزرگ‌ترین قاتل و غاصب، اعطا می‌شود که دستانش به خون هزاران مسلمان کشمیری آلوده‌است و کشمیر را زندانی برای ساکنانش ساخته‌است و قراراست به‌زودی بزرگ‌ترین فاجعهٔ انسانی را در کشمیر رقم بزند.
چه تراژدی غم‌انگیزی! چه رسوایی و شرم‌ساری بزرگی!

 تویت دوم؛
رجوع‌الی‌الله و استغفار، سلاح مؤمن است که مسلمانان همگی از آن برخوردارند. هر مسلمان برای کشمیر به دعا و استغفار مشغول شود و ائمهٔ مساجد در نماز صبح به خواندن قنوت نازله اهتمام ورزند. نه فقط برای کشمیر بلکه برای مسلمانان ستمدیدهٔ جهان متضرعانه دعا کنند.

 تویت سوم؛
واکنشِ قانونی و اخلاقی مسلمانان کشمیر، بسیار محکم و قوی‌ست. ابراز هم‌دردی دیگر مسلمانان نیز با آنان سودمند است البته در برابر غرور و تکبر، پند و نصیحت کارگر نمی‌افتد. مُتَنَبِّی می‌‌گوید:
«برای بسیاری ملت‌ها، شمشیر اثرگذارترین موعظه‌است.»
آیا ما برای این کارزار آماده‌ایم؟

ترجمه: ولی الله رفیعی

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *