آخرین اخبار

کشته و زخمی شدن چهل عمره گذار در حادثه رانندگی در عربستان

در اثر برخورد اتوبوس، کامیون و یک خودروی دیگر در جاده مدینه- مکه و ۹۰ کیلومتری مکه مکرمه، شش عمره گذار کشته و ۳۴ تن دیگر مصدوم شدند. به گزارش پایگاه روزنامه الریاض عربستان، «محمود بن محمد خیاط» سخنگوی رسمی هلال احمر عربستان با بیان این مطلب گفت: اتاق عملیات این سازمان، شب گذشته گزارشی […]

اشتراک گذاری
۲۹ بهمن ۱۳۹۲
502 بازدید
کد مطلب : 1243

در اثر برخورد اتوبوس، کامیون و یک خودروی دیگر در جاده مدینه- مکه و ۹۰ کیلومتری مکه مکرمه، شش عمره گذار کشته و ۳۴ تن دیگر مصدوم شدند.
به گزارش پایگاه روزنامه الریاض عربستان، «محمود بن محمد خیاط» سخنگوی رسمی هلال احمر عربستان با بیان این مطلب گفت: اتاق عملیات این سازمان، شب گذشته گزارشی مبنی بر وقوع حادثه تصادف رانندگی در یکی از جاده مهای منتهی به مکه دریافت و بلافاصله ۱۸ تیم امداد رسانی را به محل حادثه اعزام کرد.
وی افزود: این حادثه که در جاده «الهجره» نود کیلومتری مکه رخ داد، منجر به کشته شدن شش عمره گذار و زخمی شدن ۳۴ تن دیگر شد.
سخنگوی رسمی هلال احمر عربستان با اشاره به اینکه زخمی شدگان به بیمارستان های ملک فهد، وادی الفرع، المیقات و همچنین بیمارستان سعودی- آلمانی انتقال داده شدند، یادآور شد: زخمی شدگان از کشورهای پاکستان، افغانستان و مصر هستند.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *