آخرین اخبار

ابتکار جالب یک قاضی در حمایت از مدارس مناطق محروم

یکی از قضات دادگاه انقلاب شهرستان نایین در یک اقدام ابتکاری، بخشی از احکام قضایی محکومان را به خرید لوازم کمک آموزشی برای مدارس محروم سیستان و بلوچستان ملزم کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، یکی از قضات دادگاه انقلاب شهرستان نایین در یک اقدام […]

اشتراک گذاری
۲۳ بهمن ۱۳۹۲
83099 بازدید
کد مطلب : 1111

یکی از قضات دادگاه انقلاب شهرستان نایین در یک اقدام ابتکاری، بخشی از احکام قضایی محکومان را به خرید لوازم کمک آموزشی برای مدارس محروم سیستان و بلوچستان ملزم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، یکی از قضات دادگاه انقلاب شهرستان نایین در یک اقدام جالب در بخشی از احکام قضایی خود محکومان را به تهیه و خرید کتاب و لوازم کمک آموزشی برای مدارس محروم سیستان وبلوچستان ملزم نمود، که این اقدام او علاوه بر اثرات اصلاحی و تربیتی در رفتار و کردار مجرمین، موجب تقدیر و تشکر فرهنگیان و مسئولان آموزش و پرورش استان را از اقدام اصلاحی این قاضی فهیم و فرهیخته به دنبال داشت.
این قاضی، انگیزه خود را از صدور این احکام، اقدامی در راستای ارتقای سطح فرهنگی و تربیتی مناطق محروم سیستان و بلوچستان که بیش از سایر مناطق در معرض آسیب ورود مواد مخدر قرار دارند، عنوان کرد.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *