آخرین اخبار

اتحادیه اروپا خواستار لغو تحریم های رژیم صهیونیستی علیه غزه شد

وزرای خارجه اتحادیه اروپا در پایان نشست اضطراری روز جمعه در بروکسل در بیانیه ای از اوضاع انسانی اسفناک و فاجعه بار منطقه خاورمیانه به ویژه ساکنان نوار غزه ابراز نگرانی و اعلام کردند جنگ زدگان فلسطینی در نوار غزه با مشکلات زیادی مانند کمبود آب آشامیدنی ، مواد غذایی ، دارویی و برق مواجه […]

اشتراک گذاری
۲۶ مرداد ۱۳۹۳
531 بازدید
کد مطلب : 2857

وزرای خارجه اتحادیه اروپا در پایان نشست اضطراری روز جمعه در بروکسل در بیانیه ای از اوضاع انسانی اسفناک و فاجعه بار منطقه خاورمیانه به ویژه ساکنان نوار غزه ابراز نگرانی و اعلام کردند جنگ زدگان فلسطینی در نوار غزه با مشکلات زیادی مانند کمبود آب آشامیدنی ، مواد غذایی ، دارویی و برق مواجه هستند .

وزرای خارجه اتحادیه اروپا اعلام کردند: ویرانی خانه ها و مهمات منفجر نشده برجا مانده از حمله نظامی گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از دیگر مشکلات ساکنان نوار غزه هستند .

در این بیانیه بر ضرورت ایجاد یک گذرگاه امن برای ورود و فعالیت امدادگران در نوار غزه به منظور کمک رسانی به افراد نیاز مند تاکید شده است .

وزرای خارجه اتحادیه اروپا اعلام کردند اوضاع در نوار غزه از چند سال پیش بی ثبات و ناامن است و برای بهبود شرایط و اوضاع زندگی شهروندان فلسطینی باید آتش بس پایدار در نوار غزه اجرا شود و گروههای فلسطینی و اسرائیل باید به ان پایبندی کامل داشته باشند .

وزرای خارجه اتحادیه اروپا ضمن اعلام آمادگی این اتحادیه برای کمک به گشایش گذرگاه های مرزی غزه، خواستار لغو تحریم های اسرائیل علیه نوار غزه شدند.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *