آخرین اخبار

اسلام آوردن مسیحیان نیجریه بعد از مناظره با مسلمانان

 « آکادمی دعوت به اسلام» با برگزاری مناظره هایی در شهر « اکورا» واقع در ایالت اوندوی نیجریه اقدام به برگزاری نشست های مناظره مسیحیان و مسلمانان کرده که این مساله به اسلام آوردن تعدادی از مسیحیان منجر گردید. به گزارش مدرسه دارالقرآن سراوان :بر اساس گزارش پایگاه اسلام وطن؛ آکادمی دعوت به اسلام از […]

اشتراک گذاری
۰۸ بهمن ۱۳۹۲
1139 بازدید
کد مطلب : 771

 « آکادمی دعوت به اسلام» با برگزاری مناظره هایی در شهر « اکورا» واقع در ایالت اوندوی نیجریه اقدام به برگزاری نشست های مناظره مسیحیان و مسلمانان کرده که این مساله به اسلام آوردن تعدادی از مسیحیان منجر گردید.
به گزارش مدرسه دارالقرآن سراوان :بر اساس گزارش پایگاه اسلام وطن؛ آکادمی دعوت به اسلام از سوی افرادی تاسیس گردید که به تازگی اسلام آوردند؛ این گروه از افراد که تا قبل از این در کلیسا فعالیت می کردند؛ مسلمان شده و علوم اسلامی را فرا گرفتند و بعد از آن تلاش کردند تا حقیقت دین اسلام را به تمام کشور معرفی کنند.
در مناظرات مسلمانان و مسیحیان به قرآن کریم و کتب مقدس مسیحیان استناد می شود و هدف از آن روشن سازی پیام الهی است که در نتیجه آن ۱۰ مسیحی اسلام آوردند.
یکی از تازه مسلمانان گفت: به خطبه ها و نشست ها و مذاکرات گوش دادم؛ امروز به اسلام ایمان آوردم و نام خود را به « محمد» تغییر دادم .
لازم به ذکر است که پیروان مسیحیت در جنوب و پیروان اسلام در شمال نیجریه ساکن هستند و این نوع فعالیت ها به مسیحیان فرصت شناخت اسلام و ایمان آوردن به آن را می دهد.

About Author

2 پاسخ به “اسلام آوردن مسیحیان نیجریه بعد از مناظره با مسلمانان”

  1. علی گفت:

    اولین بار بود این سایتو دیدم.
    واقعا استفاده کردم.
    درود بر هموطنان عزیزم.
    باتشکر از زحمتکشان این سایت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *