آخرین اخبار

اسماعیل هنیه: غزه در روزهای پایانی محاصره قرار گرفته است و هرگز به عقب برنخواهد گشت

نائب رییس دفتر سیاسی (حماس) اسماعیل هنیه تأکید کرد قطعاً محاصره غزه با ریختن خون‌ها و مقاومت‌ها و پایداری‌ها به پایان راه خود رسیده است. و ابرقدرت‌های جهانی باید این را بدانند که هرگز عقب‌نشینی نخواهیم کرد؛ چرا که خواسته‌های ما ثابت بوده و هرگز تغییر نخواهد کرد و همەی آن خواسته‌ها انسانی و عادلانه […]

اشتراک گذاری
۰۳ مرداد ۱۳۹۳
556 بازدید
کد مطلب : 2693

نائب رییس دفتر سیاسی (حماس) اسماعیل هنیه تأکید کرد قطعاً محاصره غزه با ریختن خون‌ها و مقاومت‌ها و پایداری‌ها به پایان راه خود رسیده است. و ابرقدرت‌های جهانی باید این را بدانند که هرگز عقب‌نشینی نخواهیم کرد؛ چرا که خواسته‌های ما ثابت بوده و هرگز تغییر نخواهد کرد و همەی آن خواسته‌ها انسانی و عادلانه و هماهنگ با قوانین بین‌المللی است.
هنیه در سخنرانی تلویزیونی روز دوشنبه بیان کرد قطعاً خواسته‌های ما در مورد غزه اصلی و مهم هستند و آن عبارت است از متوقف شدن جنگ و تجاوز اسرئیل و ضمانت‌هایی مبنی بر عدم تکرار تجاوز‌ها از طرف رژیم اشغالگر، برداشتن کامل محاصره ظالمانه که از هشت سال پیش شروع شده و رهایی و آزادی زندانیان بازداشت شده اخیر در کرانەی باختری.
همچنین هنیه اشاره کرد به کشتاری که نیروهای اشغالگر اسرائیلی ضد شهر نشینان در غزه مرتکب شده اندو با اشاره به اشغالگری و تجاوز و زیر پاگذاشتن حق و حقوق آنان، تاکید کرد: آن‌ها قادر نخواهند بود که با مردان قسام و مقاومه مقابله کنند و مجاهدان ما جلوی حملات آنان را می‌گیرند و چیزی جز مرگ و نابودی در انتظارشان نیست.
هنیه خطاب به اشغالگران گفت: ازجنگ زمینی که برای اشغال غزه شروع کرده‌اید و با شکست سریع روبرو شده‌اید عبرت بگیرید. و با صراحت اعلام می‌کنم از شکست نبرد هوایی و بمباران کردن پیاپی فلسطینیان در غزه درس عبرت بگیرید.
مردم فلسطین به مبارزاتش پایبند بوده و از آن دفاع می‌کند و برای رسیدن به خواسته‌هایش با جان و دل تا پایان این جنگ و محاصره مقاومت خواهد کرد.
و همچنین هنیه بیان کرد قطعاً نسل‌های آینده برای نابود کردن دشمن از جنگ‌های زمینی بی‌نیاز می‌باشند. و با اشاره به قدرت و توانایی مقاومت که شکی در آن نیست و به دام انداختن سربازان اسرائیلی در کمین‌ها و ایستادن در برابر آن‌ها در به هنگام قصد نفوذ در غزه.
هنیه با اشاره به اینکه متأسفانه کشورهای عربی به جای حمایت و پشتگرمی منتظر غلبه اشغالگران بر مبارزان فلسطینی هستند خاطرنشان کرد: قطعا اینطور نخواهد شد. مقاومه صاحب قوی‌ترین کلمه (الله) وهمچنین مردم فلسطین از درجەی ایمانی بالایی برخوردارند و خواهان رسیدن به حقوقشان هستند

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *