آخرین اخبار

اشتغال اقلیت های مذهبی در مناصب دولتی منع قانونی ندارد

حجت الاسلام و المسلمین ˈعلی یونسیˈ سه شنبه در حاشیه دیدار ازکلیسای کاتولیک آشوری- کلدانی اهواز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: درخصوص اشتغال اقلیت های مذهبی در سطوح پایین ادارات دولتی برخی خودسری ها وجود داشته که مانع از به کارگیری اقلیت های مذهبی شده است . وی با بیان اینکه مسئله عدم استفاده ازاقلیت های مذهبی در مناسب دولتی جزو سیاست های کلان دولت یازدهم […]

اشتراک گذاری
۲۴ دی ۱۳۹۲
626 بازدید
کد مطلب : 382

حجت الاسلام و المسلمین ˈعلی یونسیˈ سه شنبه در حاشیه دیدار ازکلیسای کاتولیک آشوری- کلدانی اهواز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: درخصوص اشتغال اقلیت های مذهبی در سطوح پایین ادارات دولتی برخی خودسری ها وجود داشته که مانع از به کارگیری اقلیت های مذهبی شده است .

وی با بیان اینکه مسئله عدم استفاده ازاقلیت های مذهبی در مناسب دولتی جزو سیاست های کلان دولت یازدهم نیست ، گفت: اشتغال تنها مشکل اقلیت های مذهبی نیست و برخی از اقوام نیز وجود دارند که با نگاه امنیتی مانع از اشتغال دولتی آن ها شده اند.

دستیار ارشد رییس جمهوری با اشاره به اینکه تمامی اقوام و مذاهب باید در مناصب دولتی حضور داشته باشند بیان داشت: سیاست دولت این است که مانع برخی از خودسری ها و عدم استفاده از اقلیت ها دینی در مناصب دولتی شود.

وی گفت: در بحث اشتغال عمومی نیزمشکلات بسیاری در استان خوزستان وجود دارد که بسیار رنج آور است ،زیرا خوزستان بر روی ذخایر غنی نفت و ثروت قراردارد و وضعیت این استان باید نسبت به سایر استان ها بهتر باشد.

حجت الاسلام یونسی بیان داشت: اقلیت های مذهبی در بسیاری از شهرهای بزرگ کشور حضوردارند وبا توجه به سفر رییس جمهور به استان خوزستان یکی از برنامه های مهم این سفر دیدار با اقلیت های مذهبی در این استان است.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *