آخرین اخبار

افتتاح مرکز «اسلام، سوییس و جامعه» در دانشگاه فریبورگ

مرکز «اسلام، سوئیس و جامعه»، پاییز سال آینده با ارائه چند واحد درسی اصلی، در دانشگاه فریبورگ افتتاح خواهد شد. به گزارش مدرسه دارالقرآن سراوان: به نقل از ایکنا، مرکز «اسلام، سوئیس و جامعه»، پاییز امسال با ارائه چند واحد درسی اصلی از پاییز سال آینده به صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز می‌کند و […]

اشتراک گذاری
۲۵ اسفند ۱۳۹۲
447 بازدید
کد مطلب : 1822

مرکز «اسلام، سوئیس و جامعه»، پاییز سال آینده با ارائه چند واحد درسی اصلی، در دانشگاه فریبورگ افتتاح خواهد شد.

به گزارش مدرسه دارالقرآن سراوان: به نقل از ایکنا، مرکز «اسلام، سوئیس و جامعه»، پاییز امسال با ارائه چند واحد درسی اصلی از پاییز سال آینده به صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز می‌کند و از ابتدای سال ۲۰۱۵ میلادی به صورت رسمی دانشجو می‌پذیرد.

«ؤان پی‌یر سیگن»، مشاور دولت سوئیس، ابراز امیدواری کرد که این مرکز مکانی برای تقویت گفت‌وگو بین‌ادیان باشد چراکه دانشگاه دروازه‌ای است که به روی افکار مختلف گشوده می‌شود.

مسوولان دانشگاه فریبورگ تاکید کردند که مرکز اسلامی این دانشگاه مکانی برای آموزش امامان جماعت نیست بلکه در این مرکز، دانشجویان مسلمان تحصیلات تکمیلی درباره اسلام و جامعه مدنی سوئیس را به اتمام خواهند رساند.

همچنین دانشجویان غیرمسلمان به‌ویژه مدیران مدارس، مهدکودک‌ها، پزشکان و مربیان نظامی نیز می‌توانند با حضور در کلاس‌های آموزشی این مرکز با تعالیم اسلامی آشنا شوند.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *