آخرین اخبار

افزایش گرایش به اسلام در استرالیا

نتایج مطالعات صورت گرفته در روزهای پایانی ۲۰۱۳ در مورد پراکندگی جمعیتی اقلیت‌های دینی گویای آن بود که تعداد مسلمانان استرالیایی الاصل به ۲٫۲ درصد معادل ۴۸۰ هزار نفر از جمعیت ۲۳ میلیونی این کشور رسیده است. بر اساس گزارش پایگاه براثا نیوز؛ مطالعات نشان می‌دهد که در سال ۲۰۰۶ تعداد مسلمانان استرالیایی الاصل تنها […]

اشتراک گذاری
۱۴ اسفند ۱۳۹۲
449 بازدید
کد مطلب : 1650

نتایج مطالعات صورت گرفته در روزهای پایانی ۲۰۱۳ در مورد پراکندگی جمعیتی اقلیت‌های دینی گویای آن بود که تعداد مسلمانان استرالیایی الاصل به ۲٫۲ درصد معادل ۴۸۰ هزار نفر از جمعیت ۲۳ میلیونی این کشور رسیده است.

بر اساس گزارش پایگاه براثا نیوز؛ مطالعات نشان می‌دهد که در سال ۲۰۰۶ تعداد مسلمانان استرالیایی الاصل تنها ۱٫۷ درصد معادل ۳۴۰ هزار نفر بود.

اسلام در سال ۱۸۵۰ توسط افغان‌ها وارد استرالیا شد و اولین گروه مسلمانان استرالیا را افغان‌ها تشکیل می‌دادند و بعدها مسلمانان از کشورهای هند، پاکستان و ایران نیز به استرالیا وارد شده و در فعالیت‌های مختلف از قبیل تجارت مشغول شدند؛ با استرالیایی‌ها ازدواج کردند و جدای از آن که زمینه‌های گسترش اسلام را فراهم نمودند؛ در جامعه استرالیایی نیز  ادغام شدند.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *