آخرین اخبار

امام جمعه اهل سنت نیکشهر از استاندار سیستان و بلوچستان تقدیر کرد

امام جمعه اهل سنت نیکشهر از استاندار سیستان و بلوچستان تقدیر کرد به گزارش مدرسه دارالقرآن به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی شهر نیکشهر امام جمعه اهل سنت شهرستان نیکشهر از استاندار سیستان و بلوچستان به سبب آنچه که تلاش برای تلطیف قلوب و وحدت هر چه بیشتر شیعه و سنی نامید، تقدیر و تشکر کرد. […]

اشتراک گذاری
۰۵ اسفند ۱۳۹۲
605 بازدید
کد مطلب : 1391

امام جمعه اهل سنت نیکشهر از استاندار سیستان و بلوچستان تقدیر کرد

به گزارش مدرسه دارالقرآن به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی شهر نیکشهر
امام جمعه اهل سنت شهرستان نیکشهر از استاندار سیستان و بلوچستان به سبب آنچه که تلاش برای تلطیف قلوب و وحدت هر چه بیشتر شیعه و سنی نامید، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش شنبه خبرگزاری جمهوری اسلامی مولوی ˈعبدالله وحیدی فرˈ در جمع نمازگزاران مسجد جامع ذی النورین نیکشهر اظهار داشت: تلاش و خدمات استاندار سیستان و بلوچستان در همین مدت کوتاه، سازنده و جای تقدیر و تشکر دارد بویژه اینکه ایشان به نظرات روحانیون و علمای شیعه و سنی بها می دهد و این ستودنی است.

وی با اشاره به برنامه های ابتکاری استاندار سیستان و بلوچستان برای نزدیک کردن دل مردم شیعه و سنی، برگزاری نشست با حضور مسوولان و علمای استان در مسجد مکی اهل سنت زاهدان را اقدامی مثبت و سازنده ارزیابی و خاطرنشان کرد: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن به نوعی جواب خوبی ها و حمایت های مسوولان را دادند.

امام جمعه اهل سنت نیکشهر در ادامه گفت: ائمه جمعه انتظارات و درخواستهایی از استاندار سیستان و بلوچستان دارند و البته قرار نیست با مراجعه به دفتر ایشان خواسته های مردم را منتقل کنیم و همین تریبون نماز و مسجد فرصتی برای بیان خواسته هاست و انتظار داریم رسانه ها نیز سخنان ما را به گوش استاندار برسانند.

وحیدی فر افزود: یکی از خواسته های بحق اقشار مختلف مردم نیکشهر ابقای فرماندار کنونی شهرستان است چراکه اکثریت مردم از عملکرد ایشان و دلسوزیهایی که برای منطقه دارد، رضایت دارند.

وی ابراز داشت: فرماندار بومی نیکشهر با بیش از ۱۱ سال سابقه اجرایی در سمتهای مختلف در سطح بخشدار و معاون فرماندار صادقانه خدمت کرده است و به همین سبب در جریان ریز مسائل و مشکلات منطقه قرار دارد و چه بهتر در دولت تدبیر و امید فرصت خدمت بیشتر به ایشان داده شود تا برنامه های خود را به سرانجام مقصود برساند.

وی گفت: اگر به نمایندگی از مردم اهل سنت نیکشهر خواستار ابقای فرماندار هستم به سبب سوابق و خدمات ارزنده و پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع و پیگیری امورات مردم است و چه بهتر که ایشان به عنوان فردی بلوچ و سنی از نیروهای خوب و باسابقه وزارت کشور است.

وی گفت: به عنوان امام جمعه اهل سنت نیکشهر از اول انقلاب تاکنون همسو و هماهنگ با برنامه ها و اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی بوده ام و به آن افتخار می کنم و از هیچ شخص و مسوولی انتظار و کمکی نداشته و ندارم مگر اینکه خواسته و انتظار مردم را بیان کنم.

مولوی وحیدی فر با بیان اینکه مردم نیکشهر بسیجی و همیشه در صحنه هستند و شهدای زیادی تقدیم نظام و انقلاب کرده اند، افزود: به عنوان امام جمعه اعلام می کنم با توجه به رای حداکثری و بالای ۸۰ درصدی مردم به رییس جمهوری از مسوولان درخواست دارم به خواسته مردم و روحانیون احترام بگذارند و همسو با آنان حرکت کنند.

امام جمعه اهل سنت نیکشهر بیان داشت: نظام جمهوری اسلامی در قبال فداکاریها و جانفشانی های مردم سیستان و بلوچستان بویژه در این شهرستان خدمات ارزنده ای انجام داده است و اولین شهری که بعد از انقلاب به شهرستان ارتقا پیدا کرد همین نیکشهر بود و این فقط یکی از دلایل خوبی نظام است که قدرش را می دانیم و دوستش داریم.

مولوی وحیدی فر در ادامه با نام بردن از برخی افراد بلوچ و اهل سنت که قرار است در رده های مختلف مدیریتی سیستان و بلوچستان منصوب شوند، گفت: اکنون شاهد حضور نیروهای بومی زیادی در مناصب مختلف هستیم که باید قدردان و قدرشناس بود.

شهرستان نیکشهر در فاصله تقریبی ۵۱۰ کیلومتری جنوب زاهدان و نزدیکی چابهار قطب تولیدات کشاورزی بویژه میوه های استوایی است.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *