آخرین اخبار

انتشار کتاب جدید درآمریکا جهت تصحیح چهره مسلمانان

ایالات متحده آمریکا شاهد انتشار کتابی جدید حاوی داستان هایی از زندگی مسلمانانی است که با بیان روابط اجتماعی خود در تلاش هستند تا دیدگاه های منفی موجود علیه مسلمانان را تصحیح نمایند. بر اساس گزارش پایگاه الاولوکه؛ علاوه بر کتاب مذکور که حاوی داستان هایی از تجربه های مسلمانان در برخورد با سایر شهروندان […]

اشتراک گذاری
۱۸ بهمن ۱۳۹۲
477 بازدید
کد مطلب : 1001

ایالات متحده آمریکا شاهد انتشار کتابی جدید حاوی داستان هایی از زندگی مسلمانانی است که با بیان روابط اجتماعی خود در تلاش هستند تا دیدگاه های منفی موجود علیه مسلمانان را تصحیح نمایند.

بر اساس گزارش پایگاه الاولوکه؛ علاوه بر کتاب مذکور که حاوی داستان هایی از تجربه های مسلمانان در برخورد با سایر شهروندان امریکایی است در سال ۲۰۱۲ نیز کتابی منتشر گردید که داستان روابط اجتماعی زنان مسلمانان را به تصویر می کشید و همچون کتاب جدید در تلاش است چهره منفی موجود علیه مسلمانان را تغییر دهد.

کتاب جدید داستان زندگی ۲۲ مرد مسلمان را ذکر کرده و تجربه های زندگی اجتماعی را با کلمات ویژه و به زبان خودشان بیان می کند.

لازم به ذکر است که ده میلیون مسلمان در ایالات متحده آمریکا زندگی می کنند و طبق یافته های مطالعات و آمارهای صورت گرفته؛ روز به روز به تعداد انان و مساجد شان افزوده می شود.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *