آخرین اخبار

انجمن تمرین تبلیغ ( مقاله نویسی ، سرود خوانی )طلاب مدرسه دارالقرآن

  انجمن تمرین تبلیغ ( مقاله نویسی ، سرود خوانی )طلاب مدرسه دارالقرآن به گزارش مدرسه دارالقرآن سراوان تمرین تبلیغ یکی از برنامه‌های شورای هماهنگی مدارس دینی اهلسنت سیستان و بلوچستان  بشمار می رود. این برنامه طبق  مشوره اساتید هر حوزه در روز خاصی برگزار میگردد و یک مسئول از اساتید برای این برنامه تعیین […]

اشتراک گذاری
۲۱ مرداد ۱۳۹۵
880 بازدید
کد مطلب : 4385

 

انجمن تمرین تبلیغ ( مقاله نویسی ، سرود خوانی )طلاب مدرسه دارالقرآن

به گزارش مدرسه دارالقرآن سراوان تمرین تبلیغ یکی از برنامه‌های شورای هماهنگی مدارس دینی اهلسنت سیستان و بلوچستان  بشمار می رود.

این برنامه طبق  مشوره اساتید هر حوزه در روز خاصی برگزار میگردد و یک مسئول از اساتید برای این برنامه تعیین میگردد وطلاب طبق برنامه در این انجمن شرکت کرده از روش هایی که موجب پیشرفت در این زمینه می باشد استفاده می نمایند.

بحمدالله فواید بیشماری برای طلاب در بر داشته ودارد .وتریبون تمرین تبلیغ بعنوان تریبون طلایی یاد کرده میشود طلابیکه از این فرصت استفاده نکنند در بیان وتبلیغ ، وعظ وسخنرانی  برایشان ضعف گفتاری پیش می آید.

هرسال این برنامه درمدرسه دارالقرآن شب های پنجشنبه بعد ازنماز و شام  در سالن اجتماعات این حوزه برگزار میگردد و شرکت همه طلاب ناظره، حفظ، علوم دینی الزامی می باشد.

قابل ذکر است از دستگاه بلندگو استفاده شده وبرنامه ها ضبط میگردند ونکات مهمه جهت موفقیت بیشتر توسط مسئول این برنامه در پایان هر جلسه تمرین ارائه میگردد.

✍ابوعدنان مولوی حبیب الله سپاهی

۹۵/۵/۲۱

➖➖➖➖➖➖➖➖?

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *