آخرین اخبار

اهانت به خانواده مسلمانی که نماز را در برج آمریکایی برپا کردند

مسوولان امنیتی شرکت معروف برج سازی آمریکایی « امپایر استیت» در نیویورک، اقدام به بیرون کردن خانواده مسلمانی کردند که در زمان دیدن از یک برج در گوشه ای از آن نماز خواندند. بر اساس گزارش پایگاه المنار، همزمان با رسیدن زمان برپایی نماز عشا، خانواده مسلمان گوشه ای به دور از دیدگان دیگران نماز […]

اشتراک گذاری
۰۴ فروردین ۱۳۹۳
528 بازدید
کد مطلب : 1923

مسوولان امنیتی شرکت معروف برج سازی آمریکایی « امپایر استیت» در نیویورک، اقدام به بیرون کردن خانواده مسلمانی کردند که در زمان دیدن از یک برج در گوشه ای از آن نماز خواندند.

بر اساس گزارش پایگاه المنار، همزمان با رسیدن زمان برپایی نماز عشا، خانواده مسلمان گوشه ای به دور از دیدگان دیگران نماز خود را بر پا کردند که قبل از اتمام کردن آن مامورین امنیتی برج، آنان را به شکل بی ادبانه و توهین آمیزی بیرون کردند.

«فهد الترمذی» و خانواده اش بعد از چنین اهانتی به دادگاه شکایت کردند و از دادگاه خواستند تا شرکت را مجبور به پرداخت غرامت مالی نامعین به آنان کند.

«فیلیپ هنس» وکیل خانواده مسلمان گفت: فهد و خانواده اش با برپایی کردن نماز درگوشه ای از برج، به کسی اهانت نکردند و برای هیچ کس مزاحمت ایجاد نکردند.

این مساله همبستگی سایر گروه های دینی را برانگیخت؛ به طوری که « بیل دوناهی» رییس اتحادیه مسیحیان کاتولیک نیویورک در بیانیه ای نوشت: برپا کردن آموزه های دینی اسلامی در مکان های عمومی حقی است که در قانون اساسی آمریکا بر آن تاکید شده است.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *