آخرین اخبار

برمه منکر کشتار و تعرض علیه مسلمانان شد

کمیته حقوقی برمه اعلام کرد که دولت گزارش سازمان ملل در مورد تعرض های موجود علیه مسلمانان را غیر واقعی می داند و آن را نمی پذیرد. بر اساس گزارش پایگاه المحیط، در راستای برگزاری کنفرانسی «تار هلا شو» رییس کمیته کشف حقاق وابسته به سازمان ملل با اشاره به گزارش های بین المللی در […]

اشتراک گذاری
۲۳ اسفند ۱۳۹۲
456 بازدید
کد مطلب : 1779

کمیته حقوقی برمه اعلام کرد که دولت گزارش سازمان ملل در مورد تعرض های موجود علیه مسلمانان را غیر واقعی می داند و آن را نمی پذیرد.

بر اساس گزارش پایگاه المحیط، در راستای برگزاری کنفرانسی «تار هلا شو» رییس کمیته کشف حقاق وابسته به سازمان ملل با اشاره به گزارش های بین المللی در مورد کشتار مسلمانان، آن ها را تنها یک ادعا معرفی کرد و گفت جسدهای کشته شدگانی که ادعا می کنید کشته شدند کجاست؟

وی تصریح کرد: تنها بعد از مفقود شدن پلیس در چندین روز گذشته تنش هایی روی داد و فقط یک نفر کشته شد.

این در حالیست که گزارش های سازمان ملل گویای آن است که مسوولین امنیتی برمه بعد از مفقود شدن پلیس مذکور به خانه های مسلمانان هجوم برده و  ده ها نفر را کشتتد.

«فیل روبرتسون» مسوول کمیساریای حقوق بشر سازمان ملل گفت: در صورتی که مجبور شوم میان سخنان مسوولین حقوقی برمه و گزارش های سازمان ملل  یک مورد برگزینم، گزارش سازمان ملل را انتخاب کرده و می پذیرم.

سازمان ملل در گزارش خود از کشته شدن ۴۸ مسلمان روهنگیا  توسط بوداییان خبر داد و از دولت برمه خواست تا در این باره تحقیقات فوری و ویژه انجام دهد.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *