آخرین اخبار

برکناری سفیر آمریکا در سودان پس از مسلمان شدنش

به گزارش اصلاح وب به نقل از روزنامه‌های سودان حاکی از آن است که واشنگتن سفیر خود در خارطوم پایتخت سودان «جوزیف ستافورد» را به دلیل مشرف شدنش به اسلام به شکلی ناگهانی از کار برکنار نمود. روزنامه‌ی الکترونیکی «سودان سفاری» به نقل از سخنگوی سفارت آمریکا در سودان نوشت: سفیر آمریکا در سودان به […]

اشتراک گذاری
۱۶ بهمن ۱۳۹۲
1142 بازدید
کد مطلب : 926

به گزارش اصلاح وب به نقل از روزنامه‌های سودان حاکی از آن است که واشنگتن سفیر خود در خارطوم پایتخت سودان «جوزیف ستافورد» را به دلیل مشرف شدنش به اسلام به شکلی ناگهانی از کار برکنار نمود.

روزنامه‌ی الکترونیکی «سودان سفاری» به نقل از سخنگوی سفارت آمریکا در سودان نوشت: سفیر آمریکا در سودان به دلایلی شخصی و خانوادگی – بدون اشاره به مسلمان شدنش – از سمتش استعفا داده است و نام‌برده در نامه‌ی استعفایش خواستار کناره‌گیری‌اش از همه‌ی مسؤولیت‌های دیپلماسی در سفارت آمریکا شده است و این درخواست او به منظور پرداختن او به زندگی و مشکلات زندگی‌اش بوده است.

این در حالی است که روزنامه‌ها فاش نمودند که سفیر ستافورد به دین مبین اسلام مشرف شده است.

ناگفته نماند یکی از کارمندان بخش دیپلماسی سفارت آمریکا در سودان از تکذیب و یا تأیید خبر فوق خودداری نمود و وزارت امور خارجه‌ی ایالات متحده نیز تاکنون بیانیه‌ای در تأیید یا نفی اسلام آوردن سفیرش در سودان صادر ننموده است، ولی شخص دیگری به نام «کریستوفر هوروان» را به طور موقت به جای سفیر سابق خود در سودان معرفی نموده است.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *