آخرین اخبار

برگزاری دومین نمایشگاه دستاوردهای مؤسسات قرآنی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مدرسه دارالقرآن سراوان دومین نمایشگاه دستاوردهای مؤسسات قرآنی در قالب ۲۰۰ غرفه از ۶ تا ۲۰ بهمن در مجموعه‌ی فرهنگی ۱۳ آبان فردا افتتاح می‌شود. مدیر عامل اتحادیه‌ی مؤسسات قرآنی مردمی کشور در نشست خبری دومین محصولات و دستاوردهای مؤسسات قرآنی کشور با اشاره به افتتاح رسمی این نمایشگاه از […]

اشتراک گذاری
۰۶ بهمن ۱۳۹۲
670 بازدید
کد مطلب : 706

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مدرسه دارالقرآن سراوان دومین نمایشگاه دستاوردهای مؤسسات قرآنی در قالب ۲۰۰ غرفه از ۶ تا ۲۰ بهمن در مجموعه‌ی فرهنگی ۱۳ آبان فردا افتتاح می‌شود.

مدیر عامل اتحادیه‌ی مؤسسات قرآنی مردمی کشور در نشست خبری دومین محصولات و دستاوردهای مؤسسات قرآنی کشور با اشاره به افتتاح رسمی این نمایشگاه از ششم بهمن گفت: نمایشگاه دستاوردهای محصولات قرآنی به صورت آزمایشی از پنجم بهمن و به صورت رسمی از ششم بهمن امسال در مجموعه فرهنگی ۱۳ آبان برگزار و تا ۲۰ بهمن ادامه دارد.

سیدحسین کوششی، افزود: این نمایشگاه در قالب ۲۰۰ غرفه محصولات و دستاوردهای موسسات قرآنی کشور را به نمایش گذاشته که اگر به علت محدودیت فضا استقبال برای شرکت در این نمایشگاه افزایش یابد از فضای باز استفاده می‌کنیم. گفتنی است، نمایشگاه دستاوردهای قرآنی مؤسسات مردم‌نهاد سراسر کشور از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه میزبان عموم علاقه‌مندان است.

وی با اشاره به برنامه‌های جنبی دومین نمایشگاه محصولات قرآنی عنوان کرد: همزمان با برپایی این نمایشگاه کارگاه‌های آموزشی، برنامه‌های زنده در قالب مشاوره‌های قرآنی همچنین تلاوت قاریان برجسته کشوری و دیدار با شخصیت‌های قرآنی برگزار می‌شود.

کوششی با بیان این مطلب که همزمان با دومین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی مؤسسات جشنواره‌ای نیز برگزار می‌شود، تصریح کرد: اولین جشنواره محصولات و دستاوردهای قرآنی مؤسسات به همت سازمان دارالقرآن‌الکریم در سال ۹۰ برگزار شد و امسال نیز دومین دوره آن به درخواست اتحادیه‌ی مؤسسات قرآنی به دست این اتحادیه اجرا می‌شود که آثار بر‌تر در نمایشگاه امسال به نمایش گذاشته می‌شود.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *