آخرین اخبار

برگزاری اولین نمایشگاه حجاب در بنگلادش

اولین نمایشگاه حجاب در شهر داکا،پایتخت بنگلادش در حال برگزاری است. به گزارش خبرگزاری ها ،یک گروه غیردولتی از زنان مسلمان بنگلادشی اولین نمایشگاه حجاب را در این کشور برگزار کردند تا ضمن معرفی آخرین مدل های حجاب اسلامی این پیام را منتقل کنند که حجاب بخش لاینفک زندگی زنان مسلمان در هر دوره و […]

اشتراک گذاری
۱۲ اسفند ۱۳۹۲
492 بازدید
کد مطلب : 1611

اولین نمایشگاه حجاب در شهر داکا،پایتخت بنگلادش در حال برگزاری است. به گزارش خبرگزاری ها ،یک گروه غیردولتی از زنان مسلمان بنگلادشی اولین نمایشگاه حجاب را در این کشور برگزار کردند تا ضمن معرفی آخرین مدل های حجاب اسلامی این پیام را منتقل کنند که حجاب بخش لاینفک زندگی زنان مسلمان در هر دوره و زمانی است.
یاحیا امین،مدیر این نمایشگاه در این باره می گوید:هدف ما این است که به همه مردم نشان دهیم ،حجاب نشانه اعتدال و فروتنی است.
مدرن ترین طراحان پوشش حجاب در این نمایشگاه شرکت کرده و آخرین تولیدات خود را در معرض نمایش قرار داده اند.
در این نمایشگاه علاوه بر نمایش محصولات حجاب،فعالیت های دیگری مانند عرضه کتاب های دعوت به سالام و آثار هنری اسلامی انجام می شود.
دکتر نسرین نهار که در بیمارستان دولتی «داکا» کار می کند،در این باره می گوید:من در چهار سال گذشته از حجاب استفاده کرده ام و این تجریه،حس بسیار خوبی به من داده است.
وی می افزاید:من در این نمایشگاه شرکت کرده ام تا انواع مختلف روسری های حجاب را ببینم و برخی از آنها را خریداری کنم.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *