آخرین اخبار

برگزاری همایش “رسانه‌های فلسطینی” در استانبول

موسسات مطبوعاتی فعال در زمینه پوشش اخبار مربوط به منازعه عربی ـ فلسطینی و تحولات مساله فلسطین از اقدام “باشگاه رسانه‌ای فلسطین” در برگزاری همایش بین‌المللی رسانه‌ها و وسایل ارتباطی فلسطین حمایت و ابراز خوشحالی کردند. به گزارش سنی آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این موسسات برای مشارکت در همایش مذکور طی […]

اشتراک گذاری
۱۴ اسفند ۱۳۹۲
434 بازدید
کد مطلب : 1667

موسسات مطبوعاتی فعال در زمینه پوشش اخبار مربوط به منازعه عربی ـ فلسطینی و تحولات مساله فلسطین از اقدام “باشگاه رسانه‌ای فلسطین” در برگزاری همایش بین‌المللی رسانه‌ها و وسایل ارتباطی فلسطین حمایت و ابراز خوشحالی کردند. به گزارش سنی آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این موسسات برای مشارکت در همایش مذکور طی روزهای ۲۳ و ۲۴ ماه آوریل آینده در بخش آسیایی شهر استانبول دعوت شده‌اند و انتظار می‌رود که نزدیک به ۳۰۰ شخصیت و موسسه رسانه‌ای از سراسر جهان در این همایش حضور پیدا کنند.
این همایش در حالی برگزار می‌شود که موسسات و نهادهای رسانه‌ای مرتبط با تحولات مساله فلسطین با چالش‌های متعددی مواجه هستند.
قرار است در این همایش، نشست‌های متعددی با موضوع مساله فلسطین در رسانه‌های غربی و عربی، مساله فلسطین در رسانه‌ها پس از تحولات جهان عرب و راهبردهای مقابله با لابی صهیونیستی حاکم بر رسانه‌های جهانی برگزار شود. علاوه بر این، کارگاه‌هایی نیز به منظور بررسی نقش تولیدات فنی و درام و تاثیر آنها بر روی افکار عمومی و نیز نقش کمپین‌های رسانه‌ای برپا می‌شود.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *