آخرین اخبار

بستن درهای مسجد الاقصی به روی فلسطینی‎ها

نیروهای رژیم اشغالگر قدس اعلام کردند مسجد الاقصی تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود و نمازگزازان و بازدید کننده ها اجازه وارد شدن به این محل را ندارند. پایگاه خبری ‘فلسطین الیوم’ روز پنجشنبه گزارش داد، برای نخستین بار در طول تاریخ، رژیم صهیونیستی از چهارشنبه شب تا اطلاع ثانوی این مسجد را به روی […]

اشتراک گذاری
۰۹ آبان ۱۳۹۳
565 بازدید
کد مطلب : 3064

نیروهای رژیم اشغالگر قدس اعلام کردند مسجد الاقصی تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود و نمازگزازان و بازدید کننده ها اجازه وارد شدن به این محل را ندارند.

پایگاه خبری ‘فلسطین الیوم’ روز پنجشنبه گزارش داد، برای نخستین بار در طول تاریخ، رژیم صهیونیستی از چهارشنبه شب تا اطلاع ثانوی این مسجد را به روی فلسطینی‎ها بست.
چند ساعت پیش از اعلام این خبر، یک فرد ناشناس که سوار بر موتور سیکلت بود ، به سوی “ایهود گلیک”، خاخام تندرو صهیونیست، سه گلوله شلیک کرد و خاخام به یکی از بیمارستان‎های قدس منتقل شد.
گلیک برنامه‎ریز عملیات حمله روزانه صهیونیست‎ها به مسجدالاقصی محسوب می‎شود.
رژیم صهیونیستی با ادعای جلوگیری از درگیری‎ها اقدام به بستن مسجدالاقصی کرده است.
“یوسف فرحات”، مدیر کل اداره ارشاد وزارت اوقاف فلسطین، روز گذشته، گفت: مسجدالاقصی در ماه اکتبر ۲۰۱۴ بیش از ۴۲ بار مورد تعرض شهرک‎نشینان صهیونیست و گروههای افراطی قرار گرفت. ضمن آن‎که ۴۷ حفره در اطراف آن به عنوان مقدمه ای برای ساخت معبد ‘هیکل’ در زیر آن ایجاد کرده اند.
رژیم صهونیستی قصد تقسیم مکانی و زمانی مسجد الاقصی، یعنی اختصاص بخش‎هایی از این مکان مقدس به یهودیان و همچنین اختصاص زمان‎های خاصی برای بازدید آنها، را دارد و این خود مقدمه ای برای تحت کنترل گرفتن مسجدالاقصی به طور کامل است.
از زمان تجاوز نظامی اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون، قدس پیوسته صحنه درگیری فلسطینی‎ها و نیروهای اشغال‎گر قدس بوده است.

منبع: ایرنا

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *