آخرین اخبار

بیانیه رسمی مدیر مدرسه دارالقرآن سراوان درمورد رفع پلمپ دارالقرآن قدسیه شعبه خواهران

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مدرسه دارالقرآن سراوان ، در پی رفع پلمپ دارالقرآن قدسیه شعبه خواهران ، تحت پوشش مدرسه دارالقرآن ، مدیر این مدرسه بیانیه ای را در این خصوص منتشر کرد که متن آن به شرح ذیل می باشد: «بسم الله الرحمان الرحیم | صبح یکشنبه مورخه ۷ اسفند ۹۶ […]

اشتراک گذاری
۰۸ اسفند ۱۳۹۶
12878 بازدید
کد مطلب : 5121

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مدرسه دارالقرآن سراوان ، در پی رفع پلمپ دارالقرآن قدسیه شعبه خواهران ، تحت پوشش مدرسه دارالقرآن ، مدیر این مدرسه بیانیه ای را در این خصوص منتشر کرد که متن آن به شرح ذیل می باشد:
«بسم الله الرحمان الرحیم | صبح یکشنبه مورخه ۷ اسفند ۹۶ دارالقرآن قدسیه شعبه خواهران مدرسه دارالقرآن سراوان اشتباهاً توسط نیروی انتظامی پلمپ شده بود که با همکاری صمیمانه مسئول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهلسنت سراوان و دادستان محترم سراوان رفع پلمپ شد.

البته مهدقرآن قدس که تحت پوشش این مدرسه است به علت نداشتن مجوز قانونی برای فعالیت با دستور مقام قضائی اکنون پلمپ شده است که برای رفع مشکل و فکّ پلمپ از راههای قانونی و مراجع ذیصلاح در حال پیگیری هستیم.

قابل ذکر است اخبار مربوط به مدرسه دارالقرآن تنها از طریق سایت و کانال رسمی این مدرسه به آدرس www.Darulquran.ir و t.me/Darulquran_ir منتشر شده و قابل اعتبار هست و اخبار و تصاویر منتشره در فضای مجازی از کانالهای تلگرامی دیگر و افراد متفرقه درباره این قضیه مورد تایید نیست.

از مردم متدین به ویژه اولیای نوآموزان مهد قرآن استدعا داریم آرامش خود را حفظ نموده و اخبار مربوطه را از سایت و کانال رسمی مدرسه دارالقرآن سراوان دریافت کنند. ان شاءالله بزودی با همکاری مسئولین محترم و مراجع قانونی این مشکل حل خواهد شد.

مولوی اسحاق سپاهی ، مدیر مدرسه دارالقرآن سراوان

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *