آخرین اخبار

تاسیس شورایی برای برای دفاع از حقوق مسلمانان در آمریکا

چندی از موسسات عربی و اسلامی ایالات متحده آمریکا به تقلید از سایر اقلیت های دینی، اقدام به تاسیس شورایی واحد برای حمایت از حقوق شهروندی و سیاسی  مسلمانان کردند. بر اساس گزارش پایگاه ارم نیوز، سخنگویان موسسات نه گانه اسلامی در کنفرانسی که دو روز قبل در انجمن خبرنگاری ملی در واشنگتن برگزار شد […]

اشتراک گذاری
۰۴ فروردین ۱۳۹۳
493 بازدید
کد مطلب : 1920

چندی از موسسات عربی و اسلامی ایالات متحده آمریکا به تقلید از سایر اقلیت های دینی، اقدام به تاسیس شورایی واحد برای حمایت از حقوق شهروندی و سیاسی  مسلمانان کردند.

بر اساس گزارش پایگاه ارم نیوز، سخنگویان موسسات نه گانه اسلامی در کنفرانسی که دو روز قبل در انجمن خبرنگاری ملی در واشنگتن برگزار شد ، اعلام نمودند که شورای اسلامی جدید اولویت هایی را برای خود تعیین کرده است که انجام آمار برای تعیین تعداد واقعی مسلمانان در مقدمه آن ها قرار دارد؛ با چنین آماری می توان میزان تاثیر مسلمانان در انتخابات آینده را مشخص کرد.

شورای آمریکایی موسسات اسلامی که به « USCMO» معروف شد در نظر دارد میزان مشارکت سیاسی مسلمانان آمریکایی را افزایش داده و از حقوق شهروندی آنان حمایت نماید؛ همچنین با اسلام هراسی که توسط رسانه های گروهی آمریکایی و دیدگاه آنان نسبت به مسلمانان ایجاد شده است؛ مبارزه کند

رسانه های گروهی آمریکایی یهودی هجوم های وسیعی علیه ائتلاف اسلامی جدید آغاز کردند و آن را به زعم خود یک حزب اسلامی جدید دانستند .

« اسامه ابوارشید» رییس یکی از موسسات اسلامی نه گانه بر روی حساب شخصی خود در فیس بوک  با بیان این که تاسیس شورای اسلامی جدید باعث افزایش خشم گروه های صهیونی آمریکایی شد ؛ نوشت : روز به روز به تعداد مسلمانان آمریکا افزوده می شود؛ قدرت خرید آنان سالانه ۱۷۰ میلیارد دلار است؛ اما زمان آن رسیده تا از شکل مصرف کننده به تولید کننده تبدیل شوند و قدرت خود را در انتخابات آینده ثابت کنند.

بر اساس آمارهای غیررسمی ده میلیون مسلمان در آمریکا زندگی می کنند که در نقاط مختلف آن پراکنده شده اند.

منبع: پایگاه ارم نیوز

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *