آخرین اخبار

تبدیل مساجد به مراکز فروش مشروبات الکلی در آفریقای مرکزی

مسیحیان افراطی در آفریقای مرکزی پس از کشتار وحشیانه مسلمانان، مساجد شهر «بانگوئی» را به مراکز فروش مشروبات الکلی تبدیل کردند. به گزارش خبرگزاریها، مسیحیان افراطی که مسلمانان را در شهرهای مختلف آفریقای مرکزی به قتل می‌رسانند، در پایتخت این کشور هتک حرمت مقدسات اسلامی را نیز آغاز کرده‌اند. اغلب مساجدی که در حملات مسیحیان […]

اشتراک گذاری
۰۳ فروردین ۱۳۹۳
526 بازدید
کد مطلب : 1900

مسیحیان افراطی در آفریقای مرکزی پس از کشتار وحشیانه مسلمانان، مساجد شهر «بانگوئی» را به مراکز فروش مشروبات الکلی تبدیل کردند.
به گزارش خبرگزاریها، مسیحیان افراطی که مسلمانان را در شهرهای مختلف آفریقای مرکزی به قتل می‌رسانند، در پایتخت این کشور هتک حرمت مقدسات اسلامی را نیز آغاز کرده‌اند.
اغلب مساجدی که در حملات مسیحیان آسیب دیده و ویران شده بودند، در حال حاضر به عنوان مراکز فروش مشروبات الکلی مورد استفاده قرار می‌گیرند و دولت آفریقای مرکزی هیچ اقدامی در این زمینه انجام نمی‌دهد.
پس از آغاز درگیری‌ها در بانگوئی، اغلب مسلمانان مجبور به ترک منازل خود شدند و از جمعیت ۱۵۰ هزار نفری مسلمانان این شهر تنها هشتصد نفر همچنان در یک محله کوچک و تحت حفاظت نیروهای نظامی فرانسوی به زندگی ادامه می‌دهند.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *