آخرین اخبار

تبریک حماس به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس جنبش فتح

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ، حماس، پنجاهمین سالگرد تاسیس جنبش فتح را به این جنبش تبریک گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مدرسه دارالقرآن سراوان به نقل از باشگاه خبرنگاران حماس در بیانیه ای اعلام کرد، به فتح به عنوان جنبش آزادیبخش ملی که مقاومت مسلحانه را برای آزاد کردن کل سرزمین فلسطین در پیش […]

اشتراک گذاری
۱۱ دی ۱۳۹۳
415 بازدید
کد مطلب : 3261
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ، حماس، پنجاهمین سالگرد تاسیس جنبش فتح را به این جنبش تبریک گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مدرسه دارالقرآن سراوان به نقل از باشگاه خبرنگاران حماس در بیانیه ای اعلام کرد، به فتح به عنوان جنبش آزادیبخش ملی که مقاومت مسلحانه را برای آزاد کردن کل سرزمین فلسطین در پیش گرفت تبریک می گوییم.
حماس، جنبش فتح را به تقویت وحدت ملی و وحدت موضع فلسطینی ها در برابر قلدری اسرائیل دعوت و ابراز امیدواری کرد اهداف فلسطینی ها شامل وحدت و آزادی سرزمین و تعیین سرنوشت و بازگشت آوارگان به سرزمینشان و آزادی قدس پایتخت ابدی فلسطین، تحقق پیدا کند.
جنبش فتح اول ژانویه هر سال را به مناسبت سالگرد تاسیس خود در سال ۱۹۶۵ گرامی می دارد.
روابط فتح و حماس از هفتم ماه نوامبر که افرادی ناشناس اقدام به انفجار بمب در مقابل خانه های رهبران فتح در غزه و سکوی مراسم سالگرد درگذشت عرفات کردند با تنش مواجه و تقریبا قطع شده است. جنبش فتح، حماس را به دست داشتن در این انفجارها متهم کرد ولی حماس این اتهام را رد می کند.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *