آخرین اخبار

تشکیل کمپین حمایت از مسجدالاقصی در تونس

بنیاد حامیان فلسطین به منظور حمایت از مسجدالاقصی و مقاومت فلسطینی‌ها، کمپینی با عنوان «سراج الاقصی» در تونس راه‌اندازی کرد. به گزارش مدرسه دارالقرآن سراوان: به نقل از ایکنا، بنیاد حامیان فلسطین در تونس که بعد از انقلاب این کشور تأسیس شد، با هدف معرفی طرح‌های یهودی‌سازی رژیم اسرائیل در قدس شریف این کمپین را […]

اشتراک گذاری
۲۰ بهمن ۱۳۹۲
1167 بازدید
کد مطلب : 1049

بنیاد حامیان فلسطین به منظور حمایت از مسجدالاقصی و مقاومت فلسطینی‌ها، کمپینی با عنوان «سراج الاقصی» در تونس راه‌اندازی کرد.

به گزارش مدرسه دارالقرآن سراوان: به نقل از ایکنا، بنیاد حامیان فلسطین در تونس که بعد از انقلاب این کشور تأسیس شد، با هدف معرفی طرح‌های یهودی‌سازی رژیم اسرائیل در قدس شریف این کمپین را راه‌اندازی کرد.

محمد بشیر خضری، نائب‌رئیس بنیاد حامیان فلسطین اعلام کرد: این کمپین از روز ۱۷ بهمن کار خود را آغاز کرده است و تا ۱۰ فروردین ۹۳ ادامه خواهد یافت.

در راستای برگزاری این کمپین، برنامه‌ها و فعالیت‌های متعددی در هفت شهر تونس به اجرا در خواهد آمد. پخش تبلیغات و گزارش‌ها در مورد طرح‌های یهودی‌سازی رژیم اسرائیل در مسجدالاقصی و قدس اشغالی نیز از جمله این برنامه‌ها است.

اختتامیه این کمپین نیز همزمان با «روز زمین»(یوم‌الارض) با حضور مقامات ارشد فلسطینی برگزار خواهد شد.

در ۳۰ مارس ۱۹۷۶ میلادی، رژیم اشغالگر صهیونیستی با تصاحب و مصادره اراضی خوش‌ آب‌وهوا، سرسبز و زیبای الجلیله، این زمین‌ها را به مهاجران صهیونیست خود هبه کرد. پس از تسخیر اراضی، بلافاصله تظاهراتی از سوی فلسطینیان شکل گرفت که منجر به شهادت ۶ نفر و زخمی شدن حدود ۱۰۰ نفر از فلسطینیان شد و این روز به نام روز جهانی «یوم الارض» نام گرفت.

روز زمین همه ساله در تاریخ ۳۰ مارس، در فلسطین اشغالی و در اردوگاه‌های فلسطینی دیگر کشورها، گرامی داشته می‌شود.

About Author

3 پاسخ به “تشکیل کمپین حمایت از مسجدالاقصی در تونس”

  1. مسلم گفت:

    به امید الهی اسرائیل غاصب به زودی نابود خواهد شد.
    نصر من الله و فتح قریب

  2. فاطیما گفت:

    متنفرم ازرژیم صهیونیستی…مرگ براسراییل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *