آخرین اخبار

حضور انقلابی ملت ایران در راهپیمایی۲۲ بهمن نماد وحدت شیعه وسنی است

به گزارش ندای زاهدان حجت الاسلام والمسلمین ˈمجید انصاریˈ روز سه شنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در زاهدان افزود: ملت ایران با داشتن باورهای ایمانی عمیق و عشق به انقلاب و آرمانها و ارزش های به جای مانده از امام امت در طول ۳۵ سال گذشته با حضور پرشور در همه صحنه های دفاع […]

اشتراک گذاری
۲۴ بهمن ۱۳۹۲
185511 بازدید
کد مطلب : 1139

به گزارش ندای زاهدان حجت الاسلام والمسلمین ˈمجید انصاریˈ روز سه شنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در زاهدان افزود: ملت ایران با داشتن باورهای ایمانی عمیق و عشق به انقلاب و آرمانها و ارزش های به جای مانده از امام امت در طول ۳۵ سال گذشته با حضور پرشور در همه صحنه های دفاع از نظام و انقلاب اسلامی همواره سدی محکم در مقابل توطئه های سنگین تفرقه افکنانه دشمنان ایجاد کرده اند.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران انفجار نور بود که با جایگزین شدن نظام مردم سالاری دینی به جای نظام استبدادی شاهنشاهی وابسته به قدرت های استکباری برای ملت ایران آزادی، استقلال و خودباوری به ارمغان آورد.

وی گفت: امروزه ملت ایران در زیر سایه احکام اسلام ناب محمدی(ص) و پیروی از اهل بیت(ع) زنده تر از هر زمانی راه دستیابی کامل به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی را ادامه می دهد.

معاون رییس جمهوری با بیان اینکه وحدت، حضور در صحنه مردم، رهبری بی نظیر امام خمینی(ره) و پیروی ملت از اندیشه های سیاسی ایشان از عوامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی بحساب می آید گفت: امام امت با رهبری مدبرانه شان کشتی توفان زده ایران را از امواج مشکلات عبور دادند و امروزه بعد از گذشت سالیان طولانی از رحلت آن بزرگوار همچنان راه ایشان با همان عشق، ایمان و اعتقاد راسخ مردم به پیش می رود.

وی افزود: امروزه در حالی جشن های انقلاب در ایران یا حضور میلیونی جوانانی برگزار می شود که دوران انقلاب و حتی دفاع مقدس را درک نکردند اما مستحکم تر از مجاهدان دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس برای حمایت از آرمان های امام خمینی(ره) و اهداف بلند ایشان در صحنه حضور دارند.

حجت الاسلام والمسلمین انصاری با بیان اینکه دشمنان اسلام سیلی سختی از حضور همه جانبه ملت ایران در عرصه مدیریت شکل گیری انقلاب اسلامی در سال ۵۷ خوردند گفت: بیداری اسلامی که موج آن جهان اسلام را فرا گرفت یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی اظهار داشت: دشمنان امروزه سعی دارند از طریق تبلیغات و اجیر کردن عده ای خودفروخته و از دین خارج شده کلمه الله اکبر که رمز پیروزی انقلاب اسلامی و شکل گیری بیداری اسلامی در بسیاری از کشورهای دنیا است را به یک کلمه نفرت انگیز تبدیل کنند.

وی ادامه داد: امت اسلامی و فرهیختگان جهان اسلام، علمای شیعه و سنی به هیچ کس اجازه نخواهند داد با توطئه های ددمنشانه کلمه الله اکبر و وحدت مسلمانان را خدشه دار کنند.

وی گفت: ملت ایران با حضور پرشور در پای صندوق های رای روز ۲۴ خرداد و انتخاب شایسته شاگردی از شاگردان امام خمینی(ره) و انقلاب به عنوان رییس جمهوری توانستند حماسه سیاسی بی نظیری را خلق کنند.

وی افزود: اکنون حماسه سیاسی ملت ایران با حضور میلیونی و یکپارچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن به اوج خود رسیده است باید کمربندها را محکم، اراده را قوی و تدبیر را برای تحقق حماسه اقتصادی متمرکز کنیم.

معاون پارلمانی رییس جمهوری اظهار داشت: امروزه اقتصاد کشور از دردهای مزمن رنج می برد و دولت و مجلس برای تصویب بودجه سال ۹۳ با مشکلات بزرگی به لحاظ کمبود منابع و ساماندهی مساله هدفمندی یارانه ها رو به رو هستند.

انصاری با بیان اینکه برای رهایی از مشکلات حاکم بر اقتصاد کشور باید بخش کشاورزی را ساماندهی و سرمایه گذاری های بزرگی را برای بحران بی آبی انجام داد گفت: دولت برای رفع مشکلات حوزه نفت، گاز و انرژی، برق و آب نیازمند سرمایه گذاری های میلیاردی است.

وی افزود: دولت با تدبیر و مشورت با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و پیروی از سیاسیت های بنیادی ایشان در موضوع هسته ای و اقتصاد مقاومتی برنامه ریزی هایی را آغاز کرده است و سربازان عرصه دیپلماسی و هسته ای با تکیه بر اصول عزت، حکمت و مصلحت و حفاظت از حق برخورداری ایران از دانش هسته ای پای میز مذاکره نشسته اند.

وی اظهار داشت: نگاه دولت و مجلس به توان ملی، استعدادهای خدادادی و ظرفیت های بالای ایران اسلامی است و دولتمردان تلاش دارند از سرمایه های داخلی و ایرانیان خارج از کشور برای ایجاد رونق در تولید و اشتغال کشور بهره گیرند.

وی گفت: رییس جمهوری در اجلاس اخیر داوس با اقتدار ضمن خنثی کردن تبلیغات رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا که ایران را محیطی ناامن معرفی کرده بودند در جمع بزرگترین قدرت های اقتصادی دنیا اعلام کرد که ایران محیطی امن برای سرمایه گذاری است و جمهوری اسلامی از متقاضیان سرمایه گذاری در کشور حمایت می کند.

وی افزود: امروزه موجی از فعالان اقتصادی برای سرمایه گذاری در حوزه اقتصاد ایران صف کشیدند که از ثمرات مثبت شرکت رییس جمهوری در اجلاس داوس است.

وی با تقدیر از حضور حماسی مردم سیستان و بلوچستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: سفر ۱۳ مقام عالی دولت در پنج ماهه گذشته به این استان نشان از توجه ویژه دولتمردان به این منطقه دارد.

وی اظهار داشت: توسعه شرق کشور با محوریت سیستان و بلوچستان در دستور کار جدی دولت تدبیر و امید قرار دارد و برای توسعه بخش کشاورزی و سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

به گزارش ایرنا، آیین با شکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، استاندار، نمایندگان مجلس، روحانیون شیعه و سنی، مدیران و مسوولان دستگاههای اجرایی و قشرهای مختلف مردم شیعه و سنی از میدان آزادی تا مصلای قدس زاهدان برگزار شد.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *