آخرین اخبار

حمله اسرائیل به دفتر شبکه ماهواره ای «فلسطین الیوم»

شبکه تلویزیونی المنار لبنان گزارش داد: نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی بامداد امروز(جمعه) با حمله به دفتر شبکه ماهواره ای «فلسطین الیوم» اقدام به بستن این شبکه و بازداشت «فاروق علیات» مدیر آن کردند. براساس این گزارش، شمار زیادی از نیروهای ارتش صهیونیستی با خودروهای سنگین و چندین بالابر به دفتر این شبکه و همینطور دفتر […]

اشتراک گذاری
۲۲ اسفند ۱۳۹۴
507 بازدید
کد مطلب : 4135

شبکه تلویزیونی المنار لبنان گزارش داد: نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی بامداد امروز(جمعه) با حمله به دفتر شبکه ماهواره ای «فلسطین الیوم» اقدام به بستن این شبکه و بازداشت «فاروق علیات» مدیر آن کردند.

براساس این گزارش، شمار زیادی از نیروهای ارتش صهیونیستی با خودروهای سنگین و چندین بالابر به دفتر این شبکه و همینطور دفتر شرکت رسانه ای «ترانس مدیا» در شهرهای بیرزیت و البیره در سرزمین های اشغالی حمله کرده و اقدام به مصادره تجهیزات این شرکت و محتویات دفتر این شبکه ماهواره ای کرده و آن را پلمپ کردند.

نیروهای صهیونیستی همچنین در جریان این حمله «محمد عمرو» روزنامه نگار و «شبیب شبیب» تکنسین پخش را بازداشت کردند.

ازطرف دیگر اتحادیه روزنامه نگاران فلسطین با محکوم کردن بازداشت روزنامه نگاران و فعالان عرصه رسانه و پلپ دفاتر شبکه فلسطین الیوم و شرکت رسانه «ترانس مدیا»، اعلام کردند:چنین اقداماتی جزو سلسله جنایت های سیستماتیک و روز افزون رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه روزنامه نگاران و رسانه های فلسطینی محسوب می شود و فلاکت کابینه این رژیم را بازتاب می دهد.

اتحاد روزنامه نگاران فلسطینی همچنین از اتحادیه روزنامه نگاران عرب و جهان خواستند تا به وظایف خود در محکوم کردن چنین جنایت هایی اقدام کرده و بر مقامات این رژیم به منظور دست برداشتن از چنین اقدامات وحشیانه ای فشار بیاورند.

این اتحادیه همچنین اعلام کرد که تمامی امکانات و دفاتر خود را در خدمت شبکه ماهواره ای فلسطین الیوم و هر رسانه دیگری که از سوی صهیونیست ها هدف قرار می گیرد، قرار می دهند و همکاران روزنامه نگار را به واکنش حرفه ای نسبت به تجاوزات رژیم صهیونیستی دعوت می کند.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *