آخرین اخبار

حوثیهای یمن یک مسجد و دار الحدیث مسلمانان را تخریب نمودند

به گزارش منابع آگاه حوثی های یمن مسجد و مدرسه دار الحدیث منطقه صرم در شهر همدان در شمال استان صنعا را منهدم نمودند. منابع محلی گزارش داده اند که شبه نظامیان حوثی پس از درگیری های شدید وارد منطقه صرم شده و مسجد و دار الحدیث را منفجر کردند. همچنین استاندار استان “جوف” در […]

اشتراک گذاری
۲۱ اسفند ۱۳۹۲
722 بازدید
کد مطلب : 1766

به گزارش منابع آگاه حوثی های یمن مسجد و مدرسه دار الحدیث منطقه صرم در شهر همدان در شمال استان صنعا را منهدم نمودند.

منابع محلی گزارش داده اند که شبه نظامیان حوثی پس از درگیری های شدید وارد منطقه صرم شده و مسجد و دار الحدیث را منفجر کردند.

همچنین استاندار استان “جوف” در تصریحاتی اعلام نمود که در دو روز گذشته دست کم ۳۰ تن در درگیری میان حوثی ها و افراد قبایل کشته شده اند.

گزارشات حاکی از آن است که حوثی ها که بیشتر مناطق صعده را به کنترل خود درآورده اند در تلاش برای تسلط بر مناطق دیگر استان صعده هستند.

About Author

یک پاسخ به “حوثیهای یمن یک مسجد و دار الحدیث مسلمانان را تخریب نمودند”

  1. قبرستان نیوز گفت:

    تکفیری های وهابی هم پیاله شما هزاران مسجد و مدرسه و مرکز دینی را در جهان اسلام نابود کردند و کک شما نگزید. حال چه اشکالی داره یکی از مراکز شما هم نابود بشه! تکفیری ها دنیای اسلام را نابود کردند و شما ساکت در حال تماشا هستید!
    راستی چرا شما و این برادران تکفیری که اینقدر دلسوز و نگران مسائل جهان اسلام هستید یک عملیات علیه اسرائیل انجام نمی دهید؟ براستی چرا؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *