آخرین اخبار

راه‌ اندازی شورای سازمان‌ های اسلامی در آمریکا

هشت سازمان اصلی مسلمانان آمریکا امروز، ۲۰ اسفند، با برگزاری یک کنفرانس خبری در واشنگتن دی‌سی راه‌اندازی «شورای سازمان‌های اسلامی آمریکا» را رسماً اعلام می‌کنند. به گزارش مدرسه دارالقرآن سراوان ، به نقل از ایکنا، شورای سازمان‌های اسلامی آمریکا (USCMO) یک سازمان حمایتی است که صدای مسلمانان را به گوش جامعه خواهد رساند. اولویت اول […]

اشتراک گذاری
۲۱ اسفند ۱۳۹۲
642 بازدید
کد مطلب : 1756

هشت سازمان اصلی مسلمانان آمریکا امروز، ۲۰ اسفند، با برگزاری یک کنفرانس خبری در واشنگتن دی‌سی راه‌اندازی «شورای سازمان‌های اسلامی آمریکا» را رسماً اعلام می‌کنند.

به گزارش مدرسه دارالقرآن سراوان ، به نقل از ایکنا، شورای سازمان‌های اسلامی آمریکا (USCMO) یک سازمان حمایتی است که صدای مسلمانان را به گوش جامعه خواهد رساند.

اولویت اول این شورای ملی، احیای حقوق شهروندی مسلمانان آمریکا از طریق آمارگیری تعداد مسلمانان این کشور و ایجاد یک پایگاه داده برای ارتقای مشارکت‌ سیاسی مسلمانان در انتخابات آتی آمریکا است.

اسامه جمال، دبیرکل شورای سازمان‌های اسلامی آمریکا پیش از راه‌اندازی رسمی این شورا در بیانیه‌ای اعلام کرد: مدت‌ها است که وجود یک شورای ملی برای متحد کردن مسلمانان، رویای جامعه ما بوده است.

وی افزود: هدف شورای سازمان‌های اسلامی آمریکا، کمک به تحکیم روابط میان اعضای سازمان‌های اسلامی برای خدمت بهتر به جامعه مسلمانان و جامعه آمریکا است.

جمال گفت: یک آمارگیری دقیق اجازه خواهد داد تا جامعه مسلمانان بتوانند در فرآیندهای سیاسی کشور مشارکت بهتری داشته باشند.

این کنفرانس خبری امروز ساعت ۱۳ به وقت محلی در باشگاه خبری ملی آمریکا در واشنگتن برگزار خواهد شد.

سازمان مساجد آمریکا، جمعیت آمریکایی مسلمان (MAS)، مسلمانان آمریکا برای فلسطین(AMP)، شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی(CAIR)، دایره اسلامی شمال آمریکا(ICNA)، صندوق حقوقی مسلمانان آمریکا (MLFA)، ائتلاف مسلمانان شمال آمریکا (MANA) و امت مسلمان شمال آمریکا (MUNA) هشت سازمان ملی اسلامی آمریکا هستند که در این کنفرانس خبری حضور خواهند داشت.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *