آخرین اخبار

روحانی: مقدسات دینی و ارزش‌های قومی و ملی باید مورد احترام همگان باشد

رییس‌جمهور با تأکید بر اینکه آ‌زادی بیان باید با در نظر گرفتن شرایط تاریخی، فرهنگی، دینی، مذهبی و اجتماعی یک کشور جامعه باشد اظهار داشت: مقدسات دینی و ارزشهای فرهنگی، قومی و ملی باید مورد احترام همگان باشد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سنی آنلاین به نقل از خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی […]

اشتراک گذاری
۲۰ اسفند ۱۳۹۲
513 بازدید
کد مطلب : 1739

رییس‌جمهور با تأکید بر اینکه آ‌زادی بیان باید با در نظر گرفتن شرایط تاریخی، فرهنگی، دینی، مذهبی و اجتماعی یک کشور جامعه باشد اظهار داشت: مقدسات دینی و ارزشهای فرهنگی، قومی و ملی باید مورد احترام همگان باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سنی آنلاین به نقل از خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی صبح روز شنبه در مراسم اختتامیه بیستمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید معتقد به آزادی مسئولانه است گفت: باید بگذاریم میدان قلم و بیان باز باشد تا حقایق برای مردم و جامعه تبیین شود.
وی جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی را جشنواره احترام به آزادی در زمینه ارتباطات و اطلاع‌رسانی به جامعه توصیف کرد و گفت: اینکه عصر امروز را عصر ارتباطات و اطلاعات می ‌نامند با واقعیت دنیای امروز منطبق است.
رییس‌جمهوری افزود: ارتباطات و اطلاعات آفریننده اصلی قدرت در یک کشور است و بی‌تردید بخش بزرگی از قدرت نرم در هر کشوری در اختیار صاحبان اندیشه، فکر، بیان و قلم است.
دکتر روحانی با بیان اینکه هر کشوری که در آن آزادی اندیشه، سخن، بیان و قلم و گردش آزاد اطلاعات بیشتر باشد زمینه پیشرفت و تعالی در آن مهیاتر خواهد بود، گفت: بی تردید اگر در جامعه‌ای دهان‌ها بسته و قلم‌ها شکسته شود اعتماد عمومی در آن جامعه از بین خواهد رفت و چشم‌ها و گوش‌ها به سمت امکانات ارتباطاتی بیگانگان هدایت خواهد شد.
رییس‌جمهوری افزود: البته آ‌زادی بیان باید با در نظر گرفتن شرایط تاریخی، فرهنگی، دینی، مذهبی و اجتماعی یک کشور و جامعه باشد.
دکتر روحانی با اشاره به اینکه در همه جوامع اصول، ارزش‌ها و مقدساتی وجود دارد که باید مورد احترام همگان قرار گیرد، گفت: اگر رسانه ای بخواهد این اصول را رعایت نکند بی تردید ارتباط خود را با جامعه و مردم تضعیف یا قطع کرده است.
رییس‌جمهوری اظهار کرد: مقدسات دینی و ارزش‌های فرهنگی، قومی و ملی باید مورد احترام همگان باشد.
دکتر روحانی خاطرنشان کرد: امروز حساسیت‌ها در جامعه ما حتی برای طوایف، ایلات و اقوام بسیار مهم است و با کوچکترین خطایی آنها واکنش نشان داده و همه باید به این حساسیت‌ها توجه کنیم.

 

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *