آخرین اخبار

زنان مسلمان توانمند ماه آینده در مالزی گردهم می آیند

 دولت مالزی قصد دارد کنفرانس بین المللی زنان مسلمان توانمند را در ماه آینده میلادی – ژوئن – در این کشور برگزار کند. به گزارش آن اسلام، دولت مالزی هدف از برگزاری کنفرانس بین المللی زنان مسلمان را توانمندسازی زنان مسلمان در عرصه های بین المللی و نیز مقابله با تهدیدات روز افزون جهان مدرن […]

اشتراک گذاری
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
567 بازدید
کد مطلب : 2245

 دولت مالزی قصد دارد کنفرانس بین المللی زنان مسلمان توانمند را در ماه آینده میلادی – ژوئن – در این کشور برگزار کند.

به گزارش آن اسلام، دولت مالزی هدف از برگزاری کنفرانس بین المللی زنان مسلمان را توانمندسازی زنان مسلمان در عرصه های بین المللی و نیز مقابله با تهدیدات روز افزون جهان مدرن علیه زنان عنوان کرده است.

ساجد حسین، مدیر برگزاری همایش بین المللی زنان مسلمان در این مورد اظهار کرد: شعار این همایش جهانی “زن مسلمان توانمند” است که سعی دارد با استفاده از قدرت ایمان خود، فارغ از هر رنگ، نژاد یا مذهبی فقط به توانمندی و ایجاد انگیزش در خود فکر کند.

در این همایش که شعار فرعی خود را نیز از ظلمت به نور نامگذاری کرده است قرار است زنان مسلمان از سراسر جهان با ارائه تحلیل، مقاله و سخنرانی از تجربیات خود در امر توانمندسازی زنان مسلمان در عرصه های جدی و اجتماعی سخن بگویند.

همایش بین المللی زنان مسلمان توانمند قرار است در روز ۱۴ ژوئن در مرکز همایش های بین المللی پاتراجایا در مالزی برگزار شود. این کنفرانس توسط بنیاد Mercy Mission Malaysia سازماندهی و برگزار خواهد شد.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *