آخرین اخبار

سالانه هزاران کودک مراکشی قاری قرآن می شوند

 مدارس قرآنی مراکش آموزش این کتاب آسمانی را از سنین کودکی آغاز می کند و سالانه هزاران کودک مجهز به این علم الهی را پرورش می دهد. به گزارش مدرسه دارالقرآن سراوان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: مدارس قرآنی مراکش آموزش این کتاب آسمانی را از سنین کودکی آغاز می کند و سالانه هزاران […]

اشتراک گذاری
۰۷ بهمن ۱۳۹۲
537 بازدید
کد مطلب : 725

 مدارس قرآنی مراکش آموزش این کتاب آسمانی را از سنین کودکی آغاز می کند و سالانه هزاران کودک مجهز به این علم الهی را پرورش می دهد.

به گزارش مدرسه دارالقرآن سراوان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: مدارس قرآنی مراکش آموزش این کتاب آسمانی را از سنین کودکی آغاز می کند و سالانه هزاران کودک مجهز به این علم الهی را پرورش می دهد. به گزارشخبرگزاری فرانسه»، سالانه هزاران کودک مراکشی قاری قرآن کریم می شوند، چرا که توجه مدارس آموزش اسلامی به تربیت اسلامی و قرآنی کودکان بسیار زیاد است.
به این ترتیب خانواده های مسلمان کودکان را از همان سنین زیر ۵ سال راهی مدارس قرآنی می کنند تا قبل از هر چیز این کتاب آسمانی را بیاموزند.
جالب است بدانیم حکاکی قرآن کریم روی چوب هنری است که در مدارس قرآنی آموزش داده می شوند و اکثر کودکان مراکشی آن را به خوبی می دانند.
خانواده های مسلمان مراکشی براساس آیات قرآنی که می فرماید: بهترین شما کسانی هستند که قرآن را می آموزند و به دیگران نیز آموزش می دهند. توجه به این کتاب آسمانی را در تمام مراحل زندگی مد نظر قرار می دهند.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *