آخرین اخبار

سردار جزایری: ۵ سرباز ایرانی آزاد شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مدرسه دارالقرآن سراوان به نقل از خبرگزاری فارس: معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با تایید آزادی سرباز ایرانی گروگان گرفته شده در پاکستان گفت: مجموعه دستگاه های امنیتی و انتظامی کشور در این امر دخیل بودند. به گزارش فارس، سردار مسعود جزایری دقایقی پیش در […]

اشتراک گذاری
۱۰ اسفند ۱۳۹۲
576 بازدید
کد مطلب : 1540

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مدرسه دارالقرآن سراوان به نقل از خبرگزاری فارس: معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با تایید آزادی سرباز ایرانی گروگان گرفته شده در پاکستان گفت: مجموعه دستگاه های امنیتی و انتظامی کشور در این امر دخیل بودند.

به گزارش فارس، سردار مسعود جزایری دقایقی پیش در نشست خبری با اصحاب رسانه در قم اظهار کرد: پنج سرباز ایرانی که در مرزهای شرقی ایران گروگان گرفته و به پاکستان منتقل شده بودند آزاده شده‌اند. وی افزود: مجموعه دستگاه های امنیتی و انتظامی کشور تلاش کردند تا این قضیه را فیصله دهند. معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه این قضیه مشکلات فراوانی را به وجود آورده بود گفت: مذاکراتی با دولت پاکستان صورت گرفت و در نهایت به آزادی گروگان‌ها انجامید.
پایگاه اطلاع رسانی مدرسه دارالقرآن سراوان با آرزوی سلامتی این گروکانها آزادی آنها را به ملت بزرگوار ایران تبریک و تهنیت عرض می نماید.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *